حمایت خانواده شهدا و ایثارگران از انتصاب مصطفی پور به سمت مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز

حمایت خانواده شهدا و ایثارگران از انتصاب مصطفی پور به سمت مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز

جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران کشور با صدور بیانیه‌ ای حمایت و قدردانی خود را انتصاب شایسته محسن مصطفی پور به عنوان مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز اعلام کردند.

به‌روزترین‌ها– در این بیانیه خانواده‌ معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان با تشکر از انتخاب وی به عنوان مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز اظهار امیدواری کردند، حضور این مدیر نخبه، جوان، پرتلاش و انقلابی که آشنایی و تسلط در خور توجهی با حوزه صنعت و معدن دارد، منشأ خدمات و تحول ارزنده در این شرکت و به طبع آن برای کشور دارد.
در بخشی از این بیانیه آمده است:«خانواده شهدا و ایثارگران از این انتصاب تقدیر کرده و امیدوار هستند تا با توجه به انتخاب شایسته مصطفی پور به سمت مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز  چرخ این شاخه از صنعت بیش از گذشته برای میهن اسلامی مان پر رونق شود.»
علاوه براین در بیانیه مذکور آورده شده است:« انتخاب جوانی نخبه و انقلابی که رابطه بسیار نزدیکی با فرزندان شهدا دارد و عِرق بسیار قابل توجهی به کشور و شهدای هشت سال دفاع مقدس، همچنین دیگر شهدا و جانبازان ایران اسلامی دارد، موجب مسرت هاظر خانواده بزرگ شهدا و ایثارگران کشور را فراهم آورده است. براین اساس امید می روند تا وی در پرتو تجارب ارزنده، گران سنگ، تعهد، توانمندی ‌ها و شایستگی ها،  دانش و تجربه ای که دارد، به توفیقات روز افزون دست یابد.»

حمایت خانواده شهدا و ایثارگران از انتصاب مصطفی پور به سمت مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز - موبنا
 منبع: شفافیت