رزرو آنلاین هتل

معرفی بهترین سایت‌ های رزرو آنلاین هتل

بهترین سایت های رزرو آنلاین هتل شامل ایران هتل آنلاین، بوکینگ دات کام و آگودا دات کام است.

پیش از رزرو هتل بهتر است بهترین سایت ‌های رزرو آنلاین هتل را بشناسید. وب سایت هایی که چندین سال است در حوزه گردشگری فعالیت می‌کنند و رزومه درخشانی از خود به جای گذاشته‌اند. با شناخت این وب سایت ها با خیال راحت رزرو آنلاین هتل های داخلی و خارجی را انجام خواهید داد. در این مقاله می‌خواهیم سه سایت معروف برای رزرو آنلاین هتل ‌های داخلی و خارجی معرفی نماییم. با ما همراه باشید.

ایران هتل آنلاین

ایران هتل آنلاین، بهترین وبسایت رزرو هتل های داخلی

حتماً شما هم نام این وبسایت به گوشتان خورده است! دلیل آن هم اعتبار و قدمت بالا وب سایت ایران هتل آنلاین است. در حقیقت شبکه ایران هتل آنلاین از سال ۱۳۸۵ کارش را آغاز نمود. این وب سایت فعال در حوزه گردشگری الکترونیک است و بهترین خدمات رزرواسیون آنلاین هتل ‌های ایران را به مسافران ارائه می‌دهد.

یکی از بهترین وب سایت‌هایی که می‌توانید رزرو آنلاین هتل را به سرعت و بدون هیچ مشکلی انجام دهید. ایران هتل آنلاین وب سایتی است که علاوه بر امکان جستجو بر اساس نام هتل و یا نام شهر، امکان جستجو هتل‌ها بر اساس خیابان یا مکان خاص مانند نمایشگاه‌ها را به میهمانان ارائه می‌دهد. همچنین با وارد کردن نام مکان یا خیابان مورد نظر می‌توانید تعداد هتل های آن منطقه را مشاهده کنید. حتی قادر خواهید بود گالری تصاویر، اطلاعات کامل، جزئیات، موقعیت مکانی و آدرس هر هتلی که می‌خواهید را مشاهده کنید. از همه مهم‌تر اینکه ایران هتل آنلاین بزرگترین مرجع نظرات هتل های ایران است.

اگر برای رزرو آنلاین هتل دچار تردید شده‌اید با مراجعه به قسمت نظرات کاربران وب سایت ایران هتل آنلاین، می‌توانید نظرات کاربران را در مورد هر کدام از هتل های ایران مشاهده کنید. این وب سایت یک سیستم یکپارچه آسان با جستجوی دقیق است که می‌تواند طیف وسیعی از مراکز اقامتی را در هر شهر به میهمانان نشان دهد. بعد از انتخاب واحد اقامتی خود در یکی از هتل های ایران می‌توانید کد پیگیری ۱۰ رقمی که به ایمیل یا شماره تلفن شما ارسال می‌شود را در قسمت پیگیری رزرو مشاهده و واچر دریافت نمایید.

وب سایتی که تخفیفات فصلی و آفرهای ویژه در اختیار مسافران قرار می‌دهد تا سفری مقرون به صرفه داشته باشد. تخفیفات فوق‌العاده و ویژه ایران هتل آنلاین موجب شگفتی شما خواهد شد! این وبسایت اغلب در اعیاد و مناسبت‌های مختلف، بهترین هتل ‌ها را با کمترین قیمت به شما پیشنهاد می‌دهد که از دیدن آنها حیرت‌زده خواهید شد.

از قلم نیفتد که ایران هتل آنلاین یکی از وب سایت ‌هایی است خدمات رزرو هتل آپارتمان را نیز ارائه می‌دهد. این وب سایت حتی امکان رزرو اقامتگاه‌های بوم گردی مختلف را دارد. از مزیت‌های ایران هتل آنلاین، تیم حرفه‌ای و خبره آن است که پشتیبانی ۲۴ ساعته و همیشگی را به مشتریان ارائه می‌دهند. شما در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید پیگیری رزرو خود را انجام دهید و با اطمینان خاطر به سفر بروید. اگر قصد رزرو هتل های داخلی ایران را دارید حتماً به وب سایت ایران هتل آنلاین مراجعه نمایید.

Booking.com

booking.com بهترین مرجع رزرو هتل در اروپا

اگر قصد رزرو هتل های خارجی را دارید، یکی از بهترین وبسایت ها، وب سایت Booking.com است. این وبسایت در دنیای گردشگری شهرت بسیاری دارد. یک وب سایت فعال در حوزه گردشگری که با ایجاد حس اعتماد و اطمینان مسافران بسیاری را به سمت وبسایت خود جذب نموده می‌نماید. این وب سایت به صورت شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته، خدمات رزرو و پشتیبانی را به مسافران ارائه می‌دهد. پس با خیال راحت به سفر بروید.

در واقع بوکینگ در سال ۱۹۹۶ میلادی در آمستردام هلند افتتاح گردید. این وبسایت در سال ۲۰۰۵ به عنوان بهترین مرجع رزرو هتل در اروپا شناخته شد و تا امروز ۱۳ هزار نفر در سراسر دنیا برای بوکینگ کار می‌کنند. برای استفاده از بوکینگ فقط کافی‌ست در این وب سایت ثبت نام نمایید. سپس تمام امکانات این سایت برای شما قابل استفاده خواهد شد. عضویت در سایت به صورت رایگان با حساب فیسبوک و جیمیل، یکی از مزیت‌های وب سایت بوکینگ است.

برای پیدا کردن هتل مورد نظرتان با استفاده از داشبورد پنل کاربری خود می‌توانید تاریخ ورود و خروج و مقصدتان را انتخاب کنید. حتماً نوع سفر را مشخص کنید تا بهترین هتل های مناسب شما نمایش داده شود. جالب است بدانید وب سایت بوکینگ پیشنهادات کاربران را به شما نشان می‌دهد.

 همچنین رتبه بندی هتل‌ ها بر اساس پایین‌ترین قیمت و بررسی قیمت هتل ها نیز قابل مشاهده است. بهتر است بدانید اگر رزرو خود را در وب سایت بوکینگ کنسل کنید، مبلغ کنسلی از حساب شما کسر نمی‌شود. با توجه به امتیازاتی که هر هتل از مسافرانش دریافت می‌کند، شما می‌توانید کیفیت آن هتل را متوجه شوید.

agoda.com

Agoda بزرگترین وب سایت رزرو آنلاین اتاق هتل در دنیا

وبسایت agoda یکی از بهترین پلتفرم‌های رزرو آنلاین در دنیاست که در سال ۲۰۰۵ راه اندازی شد. این وبسایت در سال ۲۰۰۷ به عنوان بزرگترین وب سایت رزرو آنلاین اتاق هتل در دنیا شناخته شد. آگودا در سنگاپور واقع شده و لیست بزرگی از هتل های هر شهر را در پلتفرم خود جای داده است.

در این شبکه بزرگ شما به ۲ میلیون ملک مسکونی، ویلا، آپارتمان، خانه و هتل دسترسی خواهید داشت. در وب سایت agoda به راحتی می‌توانید مقصد و تاریخ ورود و خروج را وارد نموده و سپس هتل مورد نظرتان را رزرو نمایید. هم چنین مجموعه‌ای از بهترین ویلاها، خانه‌های ییلاقی و آپارتمان‌ها به شما پیشنهاد می‌شود که می‌توانید هر کدام از آنها را انتخاب نمایید.

جالب است بدانید در قسمت رزرو هتل می‌توانید گزینه اقامت خصوصی را انتخاب کنید. اقامت خصوصی به شما این امکان را می‌دهد که هتل های بهتر و مناسب سفرتان را ببینید. همچنین با انتخاب گزینه‌ی اقامت ماهانه قادر خواهید بود با قیمت بسیار مناسب‌تر، یک اتاق را به صورت ماهانه اجاره کنید.

سخن پایانی

در دنیای امروز لازم نیست پشت ترافیک چندین و چند ساعت منتظر بمانید تا بتوانید از مراکز خاص، هتل رزرو کنید. دیگر نگرانی از بابت رزرو هتل بس است! با کمک وب سایت های نام برده شده می‌توانید بهترین هتل های داخلی و خارجی را در کمترین زمان و با پشتیبانی عالی رزرو نمایید. همچنین از تخفیفات و آفرهای ویژه نیز بهره‌مند شوید.