سرمایه انسانی و شبکه گسترده فروش، مهمترین نقطه قوت بیمه ایران است

سرمایه انسانی و شبکه گسترده فروش، مهمترین نقطه قوت بیمه ایران است

عضوهیأت مدیره شرکت سهامی بیمه ایران با بیان اینکه از زمان استقرار تیم مدیریت جدید در شرکت، اولویت های مهمی برای ارتقاء جایگاه شرکت معظم بیمه ایران تعیین شده است گفت: مهمترین اولویت مدیریت جدید بیمه ایران در راستای سیاست های دولت سیزدهم، جلب رضایتمندی حداکثری جامعه فراگیر بیمه گذاران بزرگ این شرکت در پهنه جغرافیای ایران است.

به‌روزترین‌ها– سیدعلیرضا سادات میر، کاهش زمان رسیدگی به پرونده های خسارتی و تکریم بیمه گذاران را دو شاخص اصلی برای رضایت مندی ذینفعان بیمه ایران برشمرد و افزود : مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت برای تحقق این اولویت مهم، برنامه های اجرایی و دقیقی را تدوین کرده اند؛ که فعال سازی اپلیکیشن “بیمه ایران من” در دو حوزه صدور و خسارت و با هدف کاهش مراجعات حضوری و همچنین حذف مکاتبات کاغذی، از جمله این اقدامات راهبردی و کاربردی است.

سادات میر با اشاره به اینکه  اقدامات بسیار مهم دیگری در هیأت مدیره شرکت در حال پیگیری است، افزود: ساماندهی شرکت های تابعه با هدف مولدسازی دارایی‌ها، بهینه سازی و رشد سرمایه گذاری ها از جمله پیگیری جدی پیشرفت پروژه ساختمانی گلستان، از جمله سیاست های کلان و مهم شرکت در حوزه سرمایه گذاری است که نتایج آن در آینده نزدیک، کام تمامی بیمه ایرانی ها را شیرین خواهد کرد.

به گفته این مقام ارشد شرکت سهامی بیمه ایران، در حالیکه تنها چند ماهی است که تیم مدیریتی جدید در بیمه ایران مستقر شده اما برای یکی از مهمترین چالش های تاریخی شرکت که مسأله “زیان انباشته شرکت” است تمهیدات ویژه ای اتخاذ شده است.

پیگیری به روزرسانی “اساسنامه شرکت سهامی بیمه ایران” که آخرین نسخه رسمی آن مربوط به پیش از ۶ دهه قبل می باشد و همچنین تغییرات در “ساختار اداری” شرکت با هدف رفع اختلالهایی که بر اثر اجرای ساختار اداری سالهای اخیر در اداره شرکت و همچنین برای همکاران بیمه ایران ایجاد شده بود، از دیگر برنامه های مهم هیأت مدیره بیمه ایران است.

عضو هیأت مدیره بیمه ایران با بیان اینکه در حوزه “تحول” و “نوآوری” نیز برنامه های بسیار خوبی در مجموعه شرکت پیش بینی شده است خاطرنشان کرد: به زودی اخبار بسیار خوبی را در این حوزه ها به استحضار بیمه گزاران و هموطنان عزیز خواهیم رساند.

سادات میر همچنین با اشاره به اینکه سرمایه انسانی بی بدیل و شبکه فروش وفادار بیمه ایران در سالیان متمادی مهمترین نقطه قوت شرکت بوده است تصریح کرد: در حوزه منابع انسانی نیز برنامه‌هایی در حال تدوین است که ماحصل آن جبران گوشه ای از خدمات همکاران خدوم شرکت خواهد بود.