سیم مفتول استیل ضد زنگ

در واقع این نوع سیم به سبب ویژگیهای مطلوبی که دارد یکی از سیمهای کاربردی در حوزه صنعت می باشد، در این مطلب قصد داریم این نوع سیم مقاوم و کاربردی را بیشتر معرفی کنیم.

امروزه تولید کنندگان متعددی انواع سیم مفتول را با کیفیت مطلوب و برای کاربردهای مختلف تولید می کنند، در واقع کاربرد سیم مفتول بسیار گسترده است و این محصول در گریدهای مختلف برای مصارف متعددی تولید می شود که می توان آن را با قیمت مناسب از عرضه کنندگان معتبر که شامل شرکت های همکار مجموعه آراد برندینگ می باشد با هزینه مناسب تهیه نمود.

از بهترین انواع کابل که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد سیم مفتول استیل است، این محصول دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد و در بخشهای مختلف صنعت مورد استفاده قرار می گیرد، در واقع این نوع سیم به دلیل داشتن مقاومت سطحی زیاد و همچنین به سبب خاصیت چکش پذیری خوبی که دارد، از کارایی بسیار خوبی برخوردار است و برای بخشهای مختلف صنعت مناسب می باشد.

این محصول به سبب جنس بدنه محکمی که دارد در برابر عوامل فیزیکی مانند ضربه مقاومت بالایی دارد و به راحتی به آن آسیبی نمی رسد، جنس آلیاژ استیل به این نوع سیم استحکام ویژه ای بخشیده است به طوری که نسبت به بسیاری از انواع سیم با جنسهای دیگر در برابر سایش و گرما مقاوم تر است و عملکرد بهتری دارد.

سیم مفتول ضد زنگ

یکی از محکم ترین و کاربردی ترین انواع مفتول در جهان سیم مفتول استیل است، این نوع سیم دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش می باشد و شباهت زیادی به مفتول سفید دارد اما از آلیاژ استیل ساخته شده است و دارای انعطاف پذیری مناسبی می باشد و به عنوان تثبیت کننده کاربرد دارد.

در واقع سیم مفتول استیل نسبت به بسیاری از انواع مفتول جنس محکم و مقاوم تری دارد و در برابر عوامل مختلف مانند کشش، سایش و ضربه مقاوم است و استحکام مناسبی دارد، این نوع سیم در صنعت ساختمان سازی و صنایع دیگر به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد و تقاضای مناسبی برای آن وجود دارد.

سیم مفتول استیل ضد زنگ

سیم مفتول استیل را مفتول ضد زنگ می نامند زیرا این محصول در برابر رطوبت و آب از مقاومت بالایی برخوردار است و به آن آسیبی نمی رسد، البته لازم به ذکر است که این محصول از هر نظر کیفیت خوبی دارد و در برابر عوامل مختلف کیفیت خود را حفظ می کند و به آن آسیبی نمی رسد، ضمن اینکه سیم مفتول ضد زنگ دارای دوام و ماندگاری بالایی می باشد، این نوع مفتول با ضخامت و سایزهای مختلفی تولید می شود تا برای صنایع متعدد مناسب باشد و بهترین عملکرد را داشته باشد.

فروش عمده این محصول همواره با قیمت مناسبی انجام می گیرد، اما با وجود اینترنت دسترسی به بهترین فروشندگان این محصول راحت شده است و مشتریان عمده می توانند در نقاط مختلف کشور به آسانی این محصول را در میزان معین انتخاب و ثبت سفارش نمایند تا برای آنها ارسال گردد، ضمن اینکه اطلاعات کافی در مورد محصولات نیز در اختیار مشتریان قرار می گیرد و نیازی به مراجعه حضوری مشتریان نیست.

قیمت سیم مفتول استیل

این محصول به سبب جنس بدنه محکمی که دارد در برابر عوامل فیزیکی مانند ضربه مقاومت بالایی دارد و به راحتی به آن آسیبی نمی رسد، جنس آلیاژ استیل به این نوع سیم استحکام ویژه ای بخشیده است به طوری که نسبت به بسیاری از انواع سیم با جنسهای دیگر در برابر سایش و گرما مقاوم تر است و عملکرد بهتری دارد.

سیم مفتول استیل ضد زنگ

این محصول ظرفیت حفاظت از انواع اجسام را دارد به طوری که برای جای گذاری کمد دیواری در ساختمان از این محصول به کار می برند زیرا از داخل تخته ها آن را رد می کنند تا در کنار یکدیگر ماندگار شوند و در اثر باز و بسته کردن دربها شل نشوند و در اثر لمس دستان افراد نیفتند و همچنین از نوعی که قطر کمی دارد در این عمل استفاده می کنند زیرا می تواند در لایه های داخلی تکه های چوب خود را حفظ کند بدون اینکه دچار سوراخ یا شکستگی شود علاوه بر این موارد قیمت سیم مفتول استیل نیز با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد بسیار ایده آل و مطلوب تدارک و تعیین شده است.

ین محصول به رنگ نقره ای می باشد به قدری که کلی برق می زند و در هنگام وارد کردن ضربه سنگین به راحتی خم و راست می شود بدون اینکه از وسط بشکند و همان طور که از حجم ترین کانیها می باشد مقاومت بالایی در نگه داری دستگاه های سنگین می باشد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا