قیمت قفل فرمان دست دوم

قیمت قفل فرمان دست دوم

همانطور که می دانید، یکی از راه های جلوگیری از دزدیده شدن ماشین استفاده از قفل فرمان و دزدگیر ماشین می باشد. یکی از مسائلی که همه دارندگان خودرو باید بدانند، ایمنی خودرو می باشد که در این میان استفاده از قفل فرمان یک گزینه ی عالی می باشد.

شما صاحبان خودرو اگر به دنبال یک سیستم امنیتی خوب و درجه یک هستید می توانید از طریق سایت مجموعه آراد برندینگ اقدام نمایید و قفل فرمان مورد نیاز برای خودروی خود را خرید نمایید.

شاید برای شما سوال شده باشد که منظور از قفل فرمان خودرو دقیقا چیست که باید به شما بگوییم این محصول در واقع نوعی قفل است که با قفلهای معمولی که شما دیده ‌اید تفاوتهایی دارد برای مثال اندازه آن با توجه به سایز فرمان خودرو قابل ‌تغییر است که به این معناست شما برای هر خودرویی با هر فرمان می ‌توانید قفل فرمان خریداری کنید و این محصول دارای یک قفل داخلی می‌ باشند که تنها با یک کلیک باز و بسته می ‌شود و نیاز به قفل کردن جداگانه فرمان ندارید.

قفل فرمان به دلیل سایز بزرگی که دارد حجم زیادی را نیز اشغال می ‌کند که همین موضوع یکی از دغدغه ‌های مصرف کنندگان این محصول شده ‌است اما با تولید قفل فرمان تاشو استفاده از این محصول بسیار راحت‌ تر شده و می توان آن را تا کرد و حجم آن را به نصف تبدیل کرد و حتی درون داشبرد یا زیر فوم صندلی خودرو نگهداری کرد.

قیمت قفل فرمان

یکی از انواع مدل های قفل فرمان، قفل فرمان پدال بند نام دارد که این قفل مخصوص افرادی است که هم از قفل فرمان استفاده می‌ کنند و قیمت قفل فرمان مناسب می باشد. در کنار آن از قفل پدال نیز استفاده می ‌کنند که خب همانطور ‌که مشخص است استفاده جداگانه از هر دوی این قفلها سبب می ‌شود تا فضای بیشتری را برای نگهداری اشغال کنند به‌ همین خاطر این محصول طراحی ‌شده تا شما با خرید یک محصول از هر دو کار آن استفاده کنید.

قفل فرمان رمزدار است که نوعی از جدید ترین سیستمهای امینتی در قفل فرمان که به شمار می ‌رود، این قفل نیاز به کلید ندارد پس با هیچ شاه کلیدی هم قادر به باز شدن نیست و برای این ‌که سارق بتواند آن را باز کند باید ساعتهای زیادی صرف این کار  کند و زمان بر است.

قیمت قفل فرمان دست دوم

بسیاری از افراد هستند که وقتی اقدام به خرید خودرو می کنند اول از همه به دنبال یک قفل فرمان خوب می باشند تا از امنیت خودروی خود اطمینان حاصل نمایند.

همیشه باید یک قفل فرمان خوب داشته باشیم، زیرا:

قفل فرمان معمولا برای محافظت از ماشین می باشد و در صورتی که از یک قفل فرمان خوب استفاده نمایید، سرعت کار دزدها پایین می آید و احتمال دزدیده شدنشان کم می شود.

از آنجایی که سارق برای حرکت دادن سریع ماشین باید قفل فرمان را باز کند، بنابراین صاحب خودرو با قفل کردن فرمان باعث جلوگیری از دزدیدن می شود.

ضمنا، به هیچ عنوان سارق نمی تواند بدون اینکه قفل فرمان را باز کند، حرکت نماید، زیرا قفل به شیشه برخورد می کند و مانع از دید می شود.

قفل فرمان دست دوم

یکی از پرفروش ترین و رایج ترین سیستم امنیتی خودرو قفل فرمان و دزدگیر ماشین سیم کارتی است که در مدلهای قفل فرمان دست دوم و نو وجود دارند.

این قفل فرمانها در انواع مختلف کلید دار و رمز گذاری شده یافت می شوند و برای خرید یک قفل فرمان دست دوم باید نکاتی را رعایت کنید:

جنس محصول: امروزه معمولا تولید کنندگان سعی می کنند با استفاده از فولاد، قفل فرمانهایی را درست نمایند که از مقاومت بالایی برخوردار باشند و همین که وزن سنگینی داشته باشند تا در مقابل ضربه از طرف سارق با دوام باشند.

جنس روکش: از آنجایی که روکش قفل فرمان از فوم صنعتی می باشند به همین جهت شما می توانید به راحتی آن را در دست گرفته و به فرمان بزنید.

در ضمن حواستان باشد که بعد از گذشت مدتی، روکش از بین می رود، بنابراین باید برای تعویض آن اقدام نمایید.

قیمت قفل فرمان دست دوم

طول میله: برای خرید قفل فرمان دست دوم باید حتما به مدل ماشین و قطر فرمان ماشین دقت نمایید، زیرا برخی از فرمان ماشینها دارای قطر کمتر و فرمان برخی ماشینهای دیگر قطر فرمان بیشتری دارند و باید به اندازه و مدل فرمان توجه ویژه ای داشت.

نوع قفل: البته در هنگام خرید باید توجه داشته باشید که نوع قفل فرمانی که می خرید از کدام نوع است زیرا دو نوع قفل فرمان داریم یکی دارای قفلهای کامپیوتری و دیگری دارای قفلهای رمزدار می باشند.

تناسب با مدل خودرو: باید در هنگام خرید، قفلی را که در نظر دارید با مدل خودرو تناسب داشته باشد و یکی از مهم ترین نکات می باشد.