قیمت فروش شکر قهوه ای 900 گرمی تهران

شکر یکی از مواد غذایی پر مصرف در سراسر جهان است و مردم برای شیرین کردن انواع غذاها از شکر استفاده می کنند، ولی امروزه به دلیل بیماریها و عوارض زیاد مصرف شکر مردم دنبال یک شیرین کننده ی طبیعی هستند که ما شکر قهوه ای را به شما توصیه می کنیم و مزایای آن را تهیه انواع کیک های جشن تولد و دسر های دلچسب را در سایت آراد برندینگ برای شما عزیزان تدارک دیده ایم.

شکر قهوه ای یک شیرین کننده ی طبیعی و سالم است و از شیره ی اصلی نیشکر بدست می آید و دارایی طعم کاراملی می باشد فرق شکر سفید و قهوه ای در این است که شکر سفید برای سفید شدن نیاز به یک سری مواد شیمیایی افزودنی دارد ،ولی شکر قهوه ای کاملا ارگانیک و طبیعی است و هیچ گونه مواد شیمیایی در بدست آمدن آن دخالت ندارد.

قیمت شکر قهوه ای 900 گرمی

شکر از مواد طبیعی است که افراد برای مصارف مختلف از جمله شربت، مربا، کیک، دسر و … از ان استفاده می کنند. شکر سفید کالری بسیار بالایی دارد و به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال ماده جایگزین برای آن هستند. پیشنهاد ما به ان ها استفاده از شکر قهوه ای است، چرا که کالری کمتری دارد و سرشار از کلسیم، پتاسیم و آهن است. شکر قهوه ای مناسب برای افرادی است که رژیم غذایی دارند.

قیمت فروش شکر قهوه ای 900 گرمی تهران

شکر قهوه ای حاوی منیزیم، کلسیم، پتاسیم، سدیم و ویتامین B  است و وجود این مواد باعث شده است که قیمت شکر قهوه ای 900 گرمی از شکر سفید بیشتر باشد.

از مزیت های مهم شکر قهوه ای می توانیم به ظاهر زیبا، عطر و  طعم دل انگیز اشاره کنیم. افراد می توانند برای تهیه شیرینی خشک، شکر قهوه ای را پودر کنند و آن را جایگزین پودر قند و شکر سفید کنند.

می توان شکر قهوه ای را ذوب کرد و برای تزئین بستنی و دسر آن را با خامه مخلوط و استفاده کرد. برای شکرک نزدن شکر می توان آن را با کمی اب و 2 قاشق آبلیمو طبیعی ترکیب کرد و کمی حرارت داد تا شکر کم کم آب شود.

شکر قهوه ای، انرژی را به سرعت به مغز و تمام بدن می رساند، چرا که به عنوان یک کربوهیدرات ساده شناسایی شده است.

فروش شکر قهوه ای تهران

در تهران برندهای مختلفی از شکر قهوه ای تولید و عرضه می شود که یکی از آنها سروکشمر است که علاوه بر شکر قهوه ای، قند قهوه ای و نبات قهوه ای هم با استفاه از همین محصول شکر قهوه ای تولید می نماید.

اندازه ذرات شکر قهوه ای معمولا ریزتر از شکر سفید است و شکر قهوه ای روشن از ملاس با درصد 3.5 و شکر قهوه ای تیره از ملاس با درصد 6.5 برخوردار است. درصد ملاس موجود در ترکیب شکر قهوه ای بر میزان رطوبت آن تاثیر دارد به طوریکه که هر چقدر ملاس بیشتر شکر قهوه ای مرطوب تر است و از طرفی ملاس چون خاصیت رطوبت پذیری دارد شکر قهوه ای با ملاس بیشتر هم رطوبت بیشتر می باشد و نرم تر هم هست.

قیمت فروش شکر قهوه ای 900 گرمی تهران

در مصارف خانگی اما هر دو نوع شکر قهوه ای تیره و روشن را به کار می برند زیرا که اندازه های کم می توان همه نسبت ها را به راحتی تغییر داد و به ترکیب مناسب و ایده آل رسید. برای مثال نوع تیره را برای شیرین نمودن چای می توان استفاده نمود اما کسانی که می خواهند چای با رنگ روشن تر مصرف نمایند از نوع روشن شکر قهوه ای استفاده می نمایند تمامی مزایای آن باعث شده است تا فروش شکر قهوه ای تهران با روند رو به رشدی مواجه شود.

چیزی که جالب است بدانید این است که از شکر قهوه ای قند و نبات هم تولید می شود که به آن ها هم می گویند قند قهوه ای و نبات قهوه ای. در این نوع محصولات هم نوع تولید شده با نیشکر مشتریان بسیار بیشتری دارد تا نوع چغندری. در ایارن کارخانجات متعددی در این زمینه فعالیت می کنند که بایستی برای تولیدات خود از شکر قهوه ای استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا