فروش رنگ چکشی نسوز در تبریز

در ساختمانهای مسکونی رنگهای نسوز بسیار ضروری است، زیرا  آتش به افراد داخل ساختمان اجازه می دهد زمان بیشتری برای ترک کردن ساختمان داشته باشند.

مجموعه بزرگ آراد برندینگ ارائه دهنده معتبرترین و مرغوب ترین رنگ های ایرانی و خارجی در بازار روز است.

فروش رنگ چکشی نسوز در تبریز

تمایز رنگ ضد حریق از رنگ متورم به شدت مهم است، رنگ ضد حریق از گسترش شعله جلوگیری می کند، در حالی که رنگ متورم در هنگام افزایش دما در ساختمان با متورم شدن و ایجاد یک لایه ضخیم فوم سرد واکنش نشان داده که عناصر پوشاننده آن را عایق می نماید و آتش را مهار می کند و از آسیب دیدن آن جلوگیری به عمل می آورد.

بیشتر صنایع و ساختمانها نیاز به رنگ نسوز دارند و رشت یکی دیگر از مراکز تولید به شمار می رود.

در صورتی نیاز به اعمال پوشش رنگ نسوز یا ضد حریق ندارید که مساحت مکان کمتر از حدود ۲۴ مربع باشد مانند: اتاق‌ ابزار یا مکانیکیها، ساختمانهایی که سیستم های گرمایشی نصب شده داشته باشد، مکانهایی که کف با تیرچه یا الوار ساخته شده است، سقفهای زیرزمین تمام شده که در آن قسمت پایین با تیرچه ها پوشانده شده است و مکانهای گچ کاری شده.

فروش رنگ نسوز در تبریز

بهترین موقع برای اعمال پوشش ضد حریق و رنگ نسوز دقیقا پس از اتمام قاب بندی و قبل از نصب مکانیکی می باشد، این بازه زمانی امکان دسترسی آسان به تمام مناطقی که نیاز به پوشش دارند را می دهد.

محصولات رنگ نسوز یا ضد حریق عبارتند از: رنگ متورم برای فولاد، ضد حریقهای مبتنی بر آب، کیتهایی برای ارتقاء درهای چوبی و موارد دیگر.

فروش رنگ چکشی نسوز در تبریز

برای ساختمانهایی که نیاز به رعایت استانداردهای مقرراتی دارند باید از رنگهای ضد حریق استفاده شود، به عنوان مثال، بلوکهای آپارتمانی، خانه هایی که اجاره داده می شوند ، آشپزخانه های صنعتی، مدارس، بیمارستانها و غیره.

اگر در شهرستانهای نزدیک تهران بوده و به دنبال ارتقاء فضای داخلی خود هستید می توانید به کرج رفته و رنگهای نسوز بخرید زیرا فروش رنگ نسوز در تبریز و کرج در این شهر انجام می شود.

انواع رنگهای نسوز در درجه های گوناگون عبارتند از: رنگ رویه سیلیکونی نسوز ۲۵۰ درجه، رنگ رویع سیلیکونی نسوز ۶۰۰ درجه، نگ رویه سیلیکونی ۴۵۰ درجه و رنگ رویه سیلیکونی ۶۵۰ درجه الی ۸۰۰ درجه.

برای پاشیدن رنگ معمولا سمپاشهای بدون هوا توسط نقاشان و دکوراتورهای حرفه ای مجهز به ماسک سه بعدی استفاده می گردد اما برای استفاده از رنگ پاش برای اعمال رنگ مقاوم در برابر آتش، خلی هم لازم نیست حرفه ای باشید.

بسیاری از رنگها را می‌توان به روش اسپری اعمال کرد و رنگهای مقاوم در برابر آتش، رنگ‌آمیزی با اسپری، این مزیت را دارد که سطوح بزرگ را بسیار سریع‌تر می‌پوشاند.

رنگ چکشی نسوز

رنگ نسوز که به رنگ سیلیکونی نیز معروف است با مقاومت بالایی که در برابر حرارت دارد در مکانهای مختلف مانند صنایع پتروشیمی استفاده می شود و یک پوشش بسیار عالی برای سطوح در معرض گرما نیز محسوب می شود.

بعضی از رنگهای موجود در خانواده ی رنگهای نسوز قادر اند که در برابر دمای 750 درجه سانتی گراد نیز مقاومت کنند و محافظت بسیار بالایی را از سطح مورد نظر در برابر حرارت انجام می دهند.

رنگهای سیلیکونی نسوز معمولا بر پایه رزین و مانند ساختار رنگ چکشی نسوز ساخته می شوند و در برابر حرارت بسیار زیاد مقاوم می باشند.

فروش رنگ چکشی نسوز در تبریز

به دلیل وجود پیگمنت آلومینیوم که در ساخت این رنگها استفاده می شود، مقاومت آنها در برابر حرارت بالا می رود و آنها به ماده ای نسوز تبدیل می شوند و معمولا این نوع رنگها به راحتی می توانند در دمای 300 تا 750 درجه سانتی گراد مقاوم باشند.

این رنگ سیلیکونی موجود که بر روی اجسام قرار می گیرد مانند یک لعاب یا آستر عمل می کند و علاوه بر ظاهر زیبا و فوق العاده آنها را در برابر حرارت و درجه ی بالا نیز موصون نگه می دارد.

با توجه به موارد استفاده ی گوناگون و زیاد از رنگهای نسوز ما در این مجموعه اقدام به فروش رنگ نسوز چکشی و پودری نموده ایم و شما می توانید با مراجعه به سایت ما و مشاوره از کارشناسان زبده و با تجربه ی ما نوع رنگ مورد علاقه و مورد استفاده ی خود را به صورت چکشی یا پودری و با هر رنگی که مورد علاقه تان است به صورت خرید عمده سفارش دهید و از محصولاتی بسیار با کیفیت، درجه یک و مرغوب استفاده نمائید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا