مزایده خودرو‌های وارداتیِ اموال تملیکی در سامانه ستاد آغاز می‌شود

به‌روزترین‌ها– آقای عبدالمجید اجتهادی سازمان جمع آوری و فروش اموال تمليکی گفت: حدود یک هزار دستگاه خودرو که مربوط به موضوع پرونده “ثبت سفارش خودرو” هستند با حکم قضایی به صورت الکترونیکی به مزایده گذاشته خواهد شد.

به گفته آقای اجتهادی وظیفه فروش این خودرو‌ها با سازمان جمع آوری و اموال تملیکی است، برای این موضوع جلسات مختلفی را با دستگاه‌های مختلف برگزار کرده و نحوه عرضه این تعداد خودرو را مشخص کردیم. از فردا (هفتم مهر) امکان بازدید الکترونیکی از این خودرو‌ها در سایت اموال تملیکی فراهم خواهد شد و در نهایت ۱۶ مهر این مزایده رمز گشایی شده و برندگان اعلام می‌شوند.

رئيس سازمان جمع آوری و فروش اموال تمليکی می‌گوید: از هفتم تا دوازدهم مهر علاوه بر بازدید از خودرو‌ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می‌توانند با داشتن امضای الکترونیکی پیشنهاد قیمت نیز بدهند.

آقای اجتهادی گفت: از جمله شرایط شرکت در این مزایده داشتن توکن (امضا الکترونیکی) است؛ افراد با مراجعه به سایت www.gica.ir می‌توانند درخواست امضای الکترونیکی کرده و آن را در دفتر اسناد رسمی و یا دفاتر پیشخوان خدمات دولت دریافت کنند.  

رئيس سازمان جمع آوری و فروش اموال تمليکی گفت: کسانی که در سامانه قیمت پیشنهادی خود را داده ولی می‌خواهند انصراف دهند باید حداکثر تا ۱۳ مهر انصراف خود از شرکت در این مزایده را به ثبت برسانند. همچنین برای شرکت در این مزایده باید معادل ۱۵ درصد کالای پیشنهادی را به صورت ضمانت پرداخت کنند تا سیستم اجازه درج رقم برای مزایده را به متقاضی بدهد. عموم مردم برای شرکت در این مزایده یک هفته زمان خواهند داشت.

پرونده “ثبت سفارش خودرو” مربوط به سال ۹۶ و واردات ۶ هزار خودرو است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا