خرید سیمان سفید ارومیه

سفیدی سیمان سفید با ترکیب آهک می توانید سفیدی بیشتری به آن بخشد و برای مکانهایی که نور کمی وجود دارد اگر با این ماده پوشش دهد نور محیط را منعکس کرده و باعث زیبایی بیشتری می شود.

سیمان سفید براحتی می تواند از محیط حذف شود و براحتی در چرخه بازیافت گردد.

سیمان سفید برای پرکردن منافذ بین سنگ کاشی و سرامیک طرح سنگ کاربرد دارد و مانع از لق شدن آنها می شود که برای سنگهای مرمر نیز می تواند مفید باشد.

شما برای خرید این محصول و بلوک سیمانی ممکن است نیاز به راهنمایی و مشورت گرفتن قبل از خرید داشته باشید که می توانید از طریق فرم تماس با آراد برندینگ شماره تلفن تان را وارد نموده تا همکاران ما در بخش فروش با شما تماس گرفته و اطلاعات کاملی در مورد نحوه خرید و استفاده از این محصول را به شما بدهند. تجربه نشان داده است که خرید مستقیم از کارخانه بدون واسطه می تواند آورده بیشتری را برای شما با ارمغان بیاورد.

سیمان سفید معمولا بخاطر ترکیباتی که دارد هزینه آن بیشتر از سیمان پرتلند می باشدو مقاومتی سیمان سفید کمتر از سیمان پرتلند است و سیمان سفید را نمی توان به عنوان ماده اصلی در سازه های بتونی قرار داد زیرا تحمل فشار بالا را نداشته و از خرد می شوند زمان خشک شدن سیمان سفید از سیمان پرتلند بسیار دیرتر بوده که نمی تواند طود خشک شود.

خرید سیمان سفید

سیمان سفید بیشتر در پوشش دیوار و کف و سقف کارایی دارد و برای نمای رومی و سر ستونهای منازل و اتاقهای پذیرایی کاربرد خواهد داشت.

ترکیب سیمان سفید از آهک و چسبندگی بیشتر می باشد وبرای روکش آن بسیار مناسب می باشد.

جنس سیمان سفید بسیار نرم بوده که می تواند حفره ها و منافذ سیمان را بخوبی پوشش دهد وبرای زیبا سازی پل و معابر در سطح شهر کارایی دارد.

سیمان سفید دارای عایق حرارتی بوده که از سیمان پرتلند می تواند بسیار مقاومتر باشد و در گرما سرما و رطوبت را تحمل نماید.

خرید سیمان سفید ارومیه

در کشور ما با تولید داخلی این محصول مهم جلوگیری از واردات بی رویه این محصول کرده اند و با بسته بندی این محصول و نیاز سنجی کشورهای دنیا توانسته اند با خرید سیمان سفید،این محصول را به مراکز فروش محصولات ساختمانی در کشور های مهم دنیا داشته باشند که این کمک بزرگی به رونق اقتصادی کشورمان می باشد.

سفیدی سیمان سفید با ترکیب آهک می توانید سفیدی بیشتری به آن بخشد و برای مکانهایی که نور کمی وجود دارد اگر با این ماده پوشش دهد نور محیط را منعکس کرده و باعث زیبایی بیشتری می شود.

سیمان سفید ارومیه

امروزه با افزایش تولیدات و ارائه انواع مصالح ساختمانی با برندهای مختلف فروش سیمان سفید در مراکز ارائه مصالح ساختمانی و بلوک سیمانی با قیمتهای بسیار مناسبی در حال انجام است که این مرکز تجاری سالیان زیادی است که جز معتبر ترین مراکز پخش و فروش انواع مصالح ساختمانی در سطح گسترده می باشد و سفارشات زیادی را از سراسر نقاط کشور دریافت کرده و در مدت زمان کمی تمامی سفارشات را ارسال می کند.

این مرکز سعی دارد با ارائه محصول با کیفیت که به صورت مستقیم آن را از تولید کننده دریافت کرده، به دست مصرف کننده برساند تا با حذف واسطه و دلال از بازار این محصولات قیمتهای ارائه شده دچار تغییر و افزایش نشود.

خرید سیمان سفید ارومیه

در کشور ایران در کارخانه جات سیمان سفید ارومیه، ساوه و شمال  سیمان سفید تولید می شود که با توجه به مسافت شما با محل هر کارخانه می توانید از کدام سفارش خودتان را انجام دهید.

سیمان در سفید که به بان پرتلند معروف می باشد که دارای رنگ سفیدی بوده و برای ظاهر کار از ان استفاده می شود که برای زیبا سازی و رویه کردن سیمان سیاه و بتن بکار برده می شود که قیمت بیشتری نسبت به سیمان سیاه صنعتی دارا بوده است که در این مقاله سعی داریم تا ویژگی این ماده پر استفاده در صنعت ساخت و ساز را مورد بررسی قرار دهیم.

در تولید این سیمان از رنگدانه های سفید بجای رنگدانه های سیاه استفاده شده است که تمام ویژگیهای سیمان سیاه را دارا می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا