کفپوش پی وی سی پارکت ترک

کفپوش پی وی سی پارکت ترک

به کار بردن متریال مناسب برای کاور کردن سطح زمین یکی از مسائل مهم ساختمان سازی است که کفپوش پی وی سی ایرانی و ترک دو نمونه از بهترین کیفیتهای این تجهیزات مدرن برای پوشش کف محسوب می شوند.

همانطور که می دانید انتخاب و استفاده از متریالی که از نظر مقاومت و کارایی بتواند نیازهای مختلف به یک کفپوش مناسب را تامین کند یکی از مهم ترین نکات برای سازندگان و طراحان در عرصه ساخت و ساز می باشد.

امروزه شاهد تنوع بالایی در زمینه کفپوشها هستیم که هر یک از نظر ساختار و ظاهر مزایا، معایب و طرفداران خاص خود را دارند و طیف گسترده ای از سبکها و سلیقه های مختلف را برای طراحان و متقاضیان پوشش می دهند.

با توجه به مواردی که ذکر کردیم مزایای متنوع این کفپوشها بر کسی پوشیده نیست کافی است از طریق مراکز معتبر و پشتیبانی تمام وقت اقدام به خرید نمونه اصل و با کیفیت در رنگ و طرح دلخواه خود کنید.

شرکت آراد برندینگ با استفاده از توان داخلی و همچنین داشتن بازار رقابتی این محصولات را به صورت عمده در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد و اگر شما تمایل دارید می توانید نسبت به خرید خود در این زمینه اقدام نمایید.

در انتخاب کفپوش پی‌وی‌سی رولی باید ملاکهای مختلفی را مورد نظر قرار داد که به چند نکته مهم جهت انتخاب کفپوش پی وی سی به شرح زیر است:

پارکت های pvc از نظر مقاومت در برابر فشار، عبور و مرور، قرار دادن وسایل سنگین و غیره عالی هستند.

خاصیت عایق این کفپوش نسبت به حرارت و صدا بهترین ویژگی آن نسبت به پارکت چوب طبیعی است.

تنوع بالا در رنگ و طرح که هر سبک و سلیقه ای را پوشش می دهد.

کفپوش پی وی سی ترک

موادی که برای پوشش سطح و به عنوان کفپوش پی وی سی در انواع ترک، چینی، ایرانی و یا هر برند دیگری به کار می روند قرار است برای مدت زمان بالایی در کف محیط تثبیت شوند و بر خلاف فرشها یا موکتها امکان تغییر و تعویض دلخواه و سریع ندارند چرا که صرف نظر از هزینه به زحمت و کار زیادی نیازمند هستند.

به همین منظور لازم است که در زمان انتخاب کفپوش pvc یا هر کفپوش دیگری از جمله کفپوش سنگ مرمر با اطلاع و آگاهی کامل از خصوصیات و کیفیت محصول اقدام به انتخاب و اجرا کرده و صرفا به ظاهر اکتفا نکنید تا در استفاده بلند مدت از آنها دچار مشکل نشوید.

کفپوشهای ترک نه تنها از نظر زیبایی ظاهری بسیار شکیل و متنوع هستند بلکه از نظر مقاومت، تثبیت رنگ و طرح و سایر مشخصات فیزیکی نیز از استانداردهای لازم برخوردار هستند و بسیار پرطرفدار می باشند.

کفپوش پی وی سی پارکت ترک

کفپوشها را از مواد و تجهیزات خاصی تهیه می کنند که با توجه به کیفیت مواد اولیه و مکانیسم به کار رفته و عوامل مختلف دیگر قیمت کفپوش پی وی سی ترک  یا سایر تولید کنندگان متغیر می باشد.

با توجه به اینکه اصلی ترین ماده تشکیل دهنده این کفپوش ها نوعی پلیمر به نام pvc است و این ماده از مشتقات نفت می باشد به طبع هر تغییری در قیمت نفت و فرآورده های نفتی بر نوسانات قیمتی این محصول نیز تاثیر می گذارد.

قیمت کفپوش ترک نیز مانند سایر برندهای خارجی از جمله کفپوش پی‌وی‌سی کایا علاوه بر تاثیر قیمت مواد اولیه و روش تولید برای مصارف ما ایرانیها تحت تاثیر نرخهای بازرگانی، شرکت وارد کننده، نحوه عرضه، حقوق گمرکی و غیره قرار دارد و کیفیت و نوع کفپوش نیز بر قیمت نهایی مصرف کنندگان بی تاثیر نیست.

کفپوش رولی طرح پارکت پی وی سی

کفپو‌شهای مختلفی امروزه با طرح و رنگهای متنوعی تولید می شوند کفپوش رولی طرح پارکت پی وی سی ضد خش یکی از نمونه های پر فروش کفپوش می باشد کفپوش رولی از جنس پی وی سی می باشد و در رولهایی با طولهای متنوعی تولید می شود از طرحهای این نوع کفپوش می توان به طرح پارکت، سنگ، کاشی و سرامیک اشاره کرد برای مکانهای ورزشی، تجاری و کارگاهی از کفپوش رولی دارای ضخامت ۳ تا ۵ میلی متر و برای مصارف خانگی از کفپوش دارای ضخامت ۲ میلی متر استفاده می گردد.

کفپوش پی وی سی پارکت ترک

در محیطهای مختلف مانند مکانهای عمومی و منازل از کفپوش پی وی سی پارکت  یا سرامیک کف استفاده می شود برای نصب آن ابتدا باید بستر مورد نظر آماده شود برای این که به بهترین نحوه بتوان کفپوش رولی را نصب کنید هیچ گونه وسیله ای نباید در محیط مورد نظر وجود داشته باشد از لولا، درها باید باز شوند و بهتر است قرنیز هم جدا شود تا بهترین نتیجه حاصل گردد، چون وجود قرنیز باعث می شود، کفپوش به خوبی روی سطح چسبیده نشود و بعد از مدتی لبه های کفپوش از سطح جدا شود.

در مرحله دوم، کف اتاق باید بدون برآمدگی، فرورفتگی، کاملا یکنواخت و صاف باشد و در صورت نیاز اقدامات لازم برای زیر کفپوش باید انجام شود کف زیر کفپوش باید تمیز شود و هر گونه فرورفتگی و برآمدگیهای روی کف باید رفع شود و کفپوش رولی روی دیگر کفپوشها مانند سرامیک، پارکت و کفپوشهای رولی قدیمی قابلیت نصب دارد در مرحله سوم، مساحت و ابعاد کف فضای مورد نظر باید با دقت اندازه گیری شود تا از هدر رفتن کفپوش رولی جلوگیری گردد و باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.