قیمت ایزوگام دو لایه با روکش آلومینیوم

قیمت ایزوگام دو لایه با روکش آلومینیوم

یکی از بهترین و پراستفاده ترین عایقهای رطوبتی ایزوگام است که محبوبیت زیادی دارد و در اشکال مختلفی تولید می شود، ایزوگام دو لایه، قیمت خرید و فروش متغیر و متفاوتی دارد چون این محصول دارای تنوع در مدل است و به دلیل نوساناتی که در بازار وجود دارد هزینه های تولید و فیمتهای نهایی آن ثابت نخواهد بود.

ایزوگام بدون دردسر سالها استفاده می شود و همانطور که در سایت آراد برندینگ به آن اشاره شده است نصب راحتی دارد و اجرای آن نیز مقرون به صرفه است زیرا هزینه های اضافی را بعد از اجرا بر دوش صاحب خانه نمی گذارد.

همچنین وزن سبکی دارد و وزن اضافی بر روی ساختمان ایجاد نمی کند و در برابر ضربات و رفت و آمدها مقاومت دارد.

ایزوگام بعد از اجرا به برف روبی نیازی ندارد و در برابر یخ بندان و گرمای بالا نیز مقاومت دارد که بعد از اجرا نیز درزبندی فوق العاده عالی را ایجاد می کند، همچنین در برابر اسیدها، اشعه خورشید و گازهای سمی نیز بادوام است که در صورت ایجاد مشکل در قسمتی از آن قابلیت ترمیم را دارد، به علاوه دوستدار محیط زیست می باشد.

یکی از عایقهای رطوبتی که کاربردهای گسترده ای دارند ایزوگام دو لایه هستند که از الیاف پلی استر و الیاف شیشه تشکیل شده اند و دارای دو مدل ساده و فویل دار می باشند، لذا در پروژه های عمرانی استفاده های زیادی دارند زیرا در پی، کف سرویس بهداشتی، پشت بام، دیوار، استخر و غیره استفاده می شوند،

ایزوگام دولایه وام و مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد که از نوع فویلدار در بیرون از ساختمان که در معرض نور مستقیم خورشید است استفاده می شود، از نوع بدون فویل نیز در داخل ساختمان مانند پی، کف سرویس بهداشتی استفاده می شود، این عایق در دو نوع پلیمری و دمیده تولید می شود.

ایزوگام با روکش آلومینیوم

از سال ها پیش از این با شروع فصل سرما، نم دادن سقف خانه به یکی از شکلات و دغدغه های اصلی افراد تبدیل می شد. اما خوشبختانه امروزه با ورود نوعی ایق ضد نم و رطوبت با بازار که با نام تجاری ایزوگام شناخته می شود این مشکل حل شده است ایزوگام پلیمری با پوشش کامل پشت بام، دیوارها و سرویس های بهداشتی و حمام از نفوذ اب و رطوبت به فضای زیر این سطوح جلوگیری می کند و از ملزومات هر ساختمانی به حساب می اید.

در این مقاله پاسخ تمامی سوالات درباره قیمت ایزوگام و همچنین نحوه نصب ان توضیح داده می شود.

قیمت ایزوگام دو لایه با روکش آلومینیوم

نصب ایزوگام همانند هر کار دیگری به ابزار و وسایل خاص نیاز دارد از جمله ابزار الات برای نصب ایزوگام با روکش آلومینیوم می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

مشعل ایزوگام یاتورچ

تیغ موکت بری

جارو

لباس و کفس ایمنی

کپسول اتش نشانی

مرحله اول نصب ایزوگام تمیزکاری سطح مورد نظر می باشد اگر این مرحله به خوبی انجام نشود کیفیت چسبندگی عایق کم می شود و ممکن است موجب سوراخ شدن ان شود در مرحله بعدی نصاب با قیر تمام شکاف های روی سطح مورد نظر را با قیر می پوشاند سپس باید شیب بندی سطح موردنظر انجام شود اگر شیب بندی به درستی انجام نشود اب در یکجا جمع شده و به زیر عایق نفوذ می کند.

قیمت ایزوگام دو لایه

هر عایق رطوبتی دارای انواع مختلفی است و ایزوگام نیز از این قاعده مستثنی نیست که به دلیل داشتن تنوع در مدلها قیمتهای آن نیز متفاوت می باشد، قیمت ایزوگام دو لایه نیز بسته به کیفیت، نحوه خرید، نوسانات بازار، هزینه های تولید و کیفیتهای مواد اولیه متفاوت می باشد.

قیمت ایزوگام دولایه از ایزوگام تک لایه گرانتر است و نمونه های طرح دار آن در مکانهایی که در معرض دید است استفاده می شود و قیمتهای آن نیز بالاتر می باشد.

ایزوگام دولایه به دلیل داشتن فویل نور خورشید را منعکس می کند و این باعث می شود برف به خوبی دوب شود و راحت تر سراریز شود، همچنین نوع باکیفیت آن از بهترین مواد اولیه تشکیل شده که یک رول آن حدود صد متر می باشد.

قیمت ایزوگام دو لایه با روکش آلومینیوم

ایزوگام دارای وزنی بین ۳۷ تا ۴۲ کیلوگرم است که نمونه های باکیفیت بعد از داغ شدن بوی نامطبوعی از آن استشمام نمی شود که این بو نشان دهنده استفاده از پودرهای معدنی به جای قیر در عایق می باشد، با کشیدن دست بر روی آن نباید در کف دست سیاهی ایجاد شود در غیر اینصورت می توان فهمید از مواد پلیمری در آن استفاده شده است که در قیمت ایزوگام دو لایه تاثیرگذار است.

ایزوگام خوب دارای مقاومت کششی بالایی است و با خم شدن و کشیده شدن دچار شکستگی و پارگی نمی شود، لذا با قرار دادن تکه ای از این عایق در فریزر می توانید به بالا بودن کیفیت آن پی ببرید چون اگر کیفیت بدی داشته باشد دچار شکستگی می شود.