خرید چاقو دست ساز شکاری کلمبیا زنجان

خرید چاقو دست ساز شکاری کلمبیا زنجان

یکی از انواع رایج چاقو های شکاری که از هر لحاظ بر انواع دیگر برتری دارد، چاقو های شکاری تیغه ثابت هستند که معمولا در ابعاد بسیار بزرگ و کوچک یافت می شوند.

این گونه از چاقو ها علاوه بر ابعاد بزرگی که دارند وزن سنگینی نیز خواهند داشت که همین امر سبب سختی در حمل و نقل کالا می شود که برای حمل و نقل آن ها نیاز به غلاف خواهیم داشت.

چاقو های شکاری تیغه ثابت که در سایت آراد برندینگ به تفصیل در مورد آن گفته شده است بسیار تیز هستند و برای افراد طبیعت گرد حرفه ای بسیار مناسب اند.

از این چاقو ها برای بریدن و یا کوتاه کردن شاخ و برگ درختان استفاده می شود.

نوع کوچک و تیغه تاشو این گونه از چاقو های شکاری بسیار سبک و کارآمد هستند؛ به گونه ای که در جیب جا می شوند و در برخی موارد به صورت چند کاربره طراحی می شوند.

این گونه از محصول شاید به اندازه نوع تیغه ثابت خود تیز و برنده نباشد اما در بریدن اشیا در هنگام طبیعت گردی کمک شایانی به فرد خواهد کرد.

چاقو های شکاری را از لحاظ نوع، جنس و فرم تیغه و نیز فرم و جنس دسته به انواع مختلفی تقسیم بندی می کنند و در تقسیم بندی اصلی که برای نوع تیغه چاقو های شکاری آمده است، آن ها را به دو دسته ی  چاقو شکاری با تیغه ثابت و تیغه تاشو تقسیم بندی کرده اند.

خرید چاقو دست ساز زنجان

صنعت چاقو سازی در زنجان گستردگی زیادی دارد و چاقو شکاری دست ساز که یکی از تولیدات این شهر است باعث شده تا این شهر ظرفیت صادرات انواع چاقو به کشور های مختلف را داشته باشد.

بهترین چاقو های موجود در بازار، چاقو های دست سازی هستند که در شهر زنجان تولید شده اند و کیفیت بالایی دارند، علت این کیفیت استفاده از ورق استیل فنری در ساخت چاقو میوه خوری می باشد.

خرید چاقو دست ساز شکاری کلمبیا زنجان

این محصول در شهرهای مختلفی تولید می شود اما مرغوب ترین آن، چاقو شکاری رمبو ساخت زنجان می باشد در مطالب فوق به انواع تیغه هایی که در ساخت چاقو استفاده می شوند اشاره شد، در این بخش قصد داریم تا ویژگی های بارز تیغه استیل که در خرید چاقو دست ساز زنجان باید به آن توجه داشته باشید را بیان کنیم:

در مقابل خوردگی و فشار های قوی استحکام زیادی دارند.

درجه سختی آن ها بالا می باشد.

دارای استحکام کششی می باشند.

قیمت مناسبی دارند و خرید آن ها مقرون به صرفه است.

چاقو شکاری کلمبیا

معمولا در ساخت چاقو شکاری گربر کلمبیا ازمتریال درجه یک استفاده می شود که ازهمین رو کیفیت این محصولات بسیار بالا بوده و از محبوبیت بالایی در ما بین متقاضیان این محصول برخوردار است.

جنس تیغه این چاقوها متفاوت می باشد واز بهترین جنس تیغه درچاقو می توان به جنس فولادی این دست از چاقوها اشاره کرد بدین صورت که جنس فولاد به دلیل مقاومت بالایی که از خود در برابر ضربه های ممکنه نشان می دهد دوام بسیار بالایی دارد و تیغه چاقو را به دلیل استحکام بیشتر چندین مرتبه درکوره های مخصوص آهنگری قرارمی دهند تا با فشرده سازی بیشتر مقاومت بالا تری داشته باشد.

این چاقوها درانواع مختلف ضامن دار و بی ضامن در بازارهای مورد نظر وجود دارند نوع ضامن دار این چاقوها به دلیل زیبایی و اشغال کردن فضای کمتر به طوری که به راحتی در جیب جای می گیرند از بازار خوبی در مقابل نوع بی ضامن و معمولی برخوردار است.

خرید چاقو دست ساز شکاری کلمبیا زنجان

لازم به ذکراست که استفاده از چاقو شکاری در کوهنوردی های چند روزه بسیار حائزاهمیت است از این روتهیه این چاقو برای افرادی که به ورزش کوهنوردی علاقه دارند یک امر حیاتی است که علاوه بر کاربردهای مختلف درکوهنوردی می تواند در هنگام حمله نا گهانی حیوانات وحشی از این چاقو استفاده کنید و جان سالم به در ببرید.

درخصوص قیمت چاقوی شکاری کلمبیا باید عرض شود خدمتتان که به دلیل نوسانات موجود در بازار چاقوها قیمت این محصول متغیر می باشد و قیمت پایه ای را نمی توان برای این چاقو تعیین کرد از سویی هم قیمت آن با توجه به کیفیت ساخت متفاوت می باشد.

لازم به توضیح است که شما با مراجعه به وب سایت پیش رو می توانید از قیمت دقیق انواع چاقوهای شکاری مطلع شوید و بعداز کسب اطلاعات کامل بهترین نوع از چاقو ها را خریداری نمائید.