ریزش ۴۸۷۶ واحدی شاخص کل بورس

ریزش ۴۸۷۶ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل در ابتدای کار به صورت ملایم ریزش کرده اما در انتهای معاملات این ریزش بیشتر شد.

به‌روزترین‌ها– شاخص کل بورس امروز با ریزش ۴۸۷۶ واحدی به محدوده یک میلیون و ۳۱۳ هزار واحد رسید، نمادهای میدکو، حکشتی، بفجر، کچاد، شستا و وغدیر بیشترین تأثیر منفی را بر بازار سرمایه داشته و نمادهای شپنا، کالا و کنور نیز بیشترین تأثیر مثبت را بر بازار سرمایه گذاشتند.

ارزش معاملات خرد عدد امروز میزان ۱,۷۶۷ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به دیروز تقریباً ۱۰۰ میلیارد تومان کمتر است و نشان می‌دهد روز به روز ارزش معاملات کمتر شده و بازار در حال نزدیک شدن به کف ارزش معاملات است.

امروز ارزش صف‌های خرید نسبت به دیروز با افزایش ۲۵ میلیارد تومانی به ۱۱۶ میلیارد تومان رسید، ارزش صف‌های فروش نیز نسبت به دیروز با کاهش قابل ملاحظه ۹۸ میلیارد تومانی مواجه شده و به ۲۲۰ میلیارد تومان رسیده است.

امروز گروه‌هایی که بیشترین ارزش معاملات را کسب کردند نسبت به دیروز با تفاوت‌های عمده‌ای همراه بوده به نحوی که گروه حمل و نقل با ارزش معاملات ۷۶ میلیارد تومان (۱.۷ برابر میانگین هفتگی) بیشترین ارزش معاملات را نسب به میانگین هفتگی داشته است. پس از آن گروه زراعت با ارزش معاملات ۶۹ میلیارد تومان (۱.۶ برابر میانگین هفتگی) و گروه هتل با ارزش معاملات ۴۵ میلیارد تومان (۱.۵ برابر میانگین هفتگی) قرار دارند.

 منبع: مهر