قیمت خرید فرش گل ابریشم دستباف تبریز

قیمت خرید فرش گل ابریشم دستباف تبریز

در واقع این نوع فرش از الیاف باکیفیت و طبیعی تولید می شود و به همین سبب تنظیم کننده حرارت است، به این صورت که در تابستان خنک و در زمستان گرم است و در هر صورت استفاده از آن در تمام فصول، زیبایی خاصی را ایجاد می کند و با توجه به ویژگیهای مطلوبی که دارد، توانسته است، رضایت مصرف کنندگان را جلب نماید.

این محصول توسط تولیدکنندگان متعددی در کشور تولید می شود و همچون فرش ابریشمی قم به سبب رعایت بهترین استانداردهای تولید بسیار باکیفیت و در عین حال زیبا و شیک است، که با توجه به طرح و رنگهای متنوعی که دارد، می توان آن را در دکوراسیونهای مختلف به کار گرفت البته شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت مجموعه آراد برندینگ با انواع مختلف و متعدد این فرش ها از جمله ماشینی و دستباف بیشتر آشنا شوید.

تنوع بیشتر این محصول را می توان از اینترنت جستجو کرد زیرا عرضه کنندگان معتبر بسیاری این محصول را با تنوع بالا در سایز، رنگ و کیفیت به فروش می رسانند و مشتریان می توانند با توجه به بودجه اقتصادی که در اختیار دارند، بهترین انتخاب را داشته باشند.

این محصول در سایزهای مختلفی تولید می شود تا مناسب فضاهای مختلف باشد و دارای ظاهری جذاب و بسیار شیک است و به همین دلیل می توان آن را در دکوراسیونهای متفاوت استفاده نمود و زیبایی فضا را دو چندان نمود.

خرید فرش گل ابریشم

این محصول به سبب جنس خوبی که دارد، گرد و غبار را جذب نمی کند و دارای طراحیهای مختلف و شیک است تا مورد پسند سلایق متفاوت قرار گیرد و بتوان آن را در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار داد، رنگهای متنوع این محصول و همچنین فرش ابریشمی ماشینی بسیار جذاب هستند و به سبب اینکه از مواد اولیه مرغوب تولید شده است دارای کیفیت بالایی می باشد، ضمن اینکه با قیمت بسیار مناسب قابل خریداری می باشد.

قیمت خرید فرش گل ابریشم دستباف تبریز

فرش گل ابریشم مدرن با توجه دکوراسیونهای جدید و مدرن تولید شده است و بر این اساس دارای طرحهای متفاوت و شیک می باشد و همچنین رنگ بندی مناسبی دارد تا بتوان آن را به راحتی با وسایل مختلف ست نمود، این محصول جنس خوب و باکیفیتی دارد که می توان به راحتی کیفیت خوب این محصول را از ظاهر تمیز و جلوه ی زیبای آن تشخیص داد در واقع همین ویژگی های جذاب و منحصر به فرد می باشد که باعث شده است خرید فرش گل ابریشم بیش از سایر نمونه های مشابه باشد.

از الیاف باکیفیت و بدون پرز برای تولید فرش گل ابریشم مدرن استفاده می شود و همچنین طرحهای این نوع فرش جدید و جذاب هستند تا با فضاهای مدرن امروزی همخوانی داشته باشند و مورد پسند افراد با سلایق مختلف قرار گیرند.

قیمت فرش دستباف تبریز

فرشهایی که با هنر دست ساخته می‌شوند با استفاده از تکنیکهای خاصی که از زمانهای بسیار قدیم شناخته شده‌اند، روی میزهای مخصوص بافندگی قرار داده شده و معمولاً بافنده گره ها را در داخل پایه قالی قرار می دهند و از بالا شروع کرده و به آرامی به سمت پایین می روند.

البته به علت هزینه و قیمت بالایی که فرش ابریشمی دارا می باشند توصیه می شود نظافتچی حرفه ای برای فرش دستباف جدید خود استخدام کنید یا آن را به مراکز تخصصی شست و شوی فرش بسپارید تا در اثر استفاده از مواد شوینده نادرست فرش را از بین نبرید که البته نقطه ضعف این کار این است که این روند می تواند بیش از آنچه انتظار دارید برای شما هزینه داشته باشند.

قیمت خرید فرش گل ابریشم دستباف تبریز

در انتها نیز گره ها با دست بسته می شوند و در نتیجه پرز فرش ایجاد می شود که البته این یک فرآیند بسیار زمان بر بوده و زمان دقیق مورد نیاز برای تولید و تعیین قیمت فرش دستباف تبریز بسته به عوامل بسیاری متفاوت دارد.

به عنوان مثال برخی از فرشهای بزرگ چون طراحی پیچیده ای داشته و ظرافت بالایی را نیاز دارند ممکن بوده تا چند سال طول بکشد که کل این فرآیند زمان بر و همچنین بسیار خسته کننده می تواند توسط یک یا چند نفر شکل گیرد و همین امر سبب شده تا قیمت این محصول مقداری بالاتر از مدلهای ماشینی فرش باشد.

به همین دلیل فرشهای ماشینی نسبت به فرشهای دستباف متقارن ترند ولی از سوی دیگر، ارزش و طول عمر آنها نیز بسیار پایین تر است و آنها را به سرمایه گذاری نامطلوب برای کلکسیونرها و علاقه مندان تبدیل می کند. علاوه بر این، فرشهای دستباف دارای تنوع گسترده تری از طرحهای ماشینی هستند و این عامل به دلیل هنر دست انسان بوده که از سلیقه و تفکرات او ناشی می شود و سبب ساخت یک اثر منحصر به فرد و متفاوت در هر محصول می شود.