فروش سبد پیک نیک مسافرتی

شما می توانید از خوراکی ها گرفته تا بشقاب ها، کارد و قاشق و چنگال تا بطری آب و هر آنچه که نیاز دارید را در این سبد بگذارید؛ از ویژگی های مشهود این سبدها سوراخ دار بودن آن هاست که موجب می شود با گردش هوای مناسب مواد غذایی در مسیرهای طولانی تازه و سالم بمانند.

شما مشتریان باید بدانید که مجموعه آراد برندینگ برای افراد با هر سلیقه و توان مالی محصولات درجه یک داریم. فقط کافی است سری به سایت ما بزنید و این محصولات زیبا را مشاهده کنید؛ شرکت ما به سلیقه مشتریان خود بسیار بها می دهد و همواره در تلاش است تا با به کارگیری صنایع و ماشین آلات پیشرفته و طراحی ناب و مدرن، محصولاتی زیبا و مقاوم تولید کند تا پاسخگوی نیاز مشتریان در سرتاسر دنیا باشد.

فروش سبد مسافرتی

معمولا افراد در صبح اول وقت هنگامی که صبحانه میل نکرده اند بار سفر خود را می بندند تا هوا تاریک نشده به مقصد برسند به همین دلیل فلاکس چای و صبحانه خود را با خود می برند تا در بین راه در وسط نیزار میل کنند که استکان و لیوانهای خود را درون این محصول قرار می دهند و درب آن را چفت می کنند که در اثر حرکت روی دست اندازها مانع از شکستن ظروف تعبیه شده در خود شوند.

همچنین می توان از سایز کوچک آن زیر صندلی کنار راننده استفاده کرد تا فردی که روی آن می نشیند چای و آب به کسی که پشت فرمان نشسته است در لیوان به صورت نصفه بریزد و مدام صندوق عقب ماشین را باز و بسته نکنند و همچنین همه افراد داخل اتومبیل سیراب شوند.

فروش سبد پیک نیک مسافرتی

این محصول را می توان از مراکز فروش سبد مسافرتی  جهت تکمیل ظروف برای رفتن به پیک نیک تهیه کرد که نظم بیشتری را برای افراد ایجاد می کند و هم اینکه ظروف در یکجا جمع می شوند و از پخش و پلا شدن فاصله می گیرند.

وقتی سفر یک روزه به شهر و روستاهای اطراف خود دارید بهتر است این محصول را ببرید تا فلاکس و ظروف کوچک دیگر در کف اتومبیل ماندگار نشوند که نمای زشتی را از خود به جا می گذارد و شما را فردی شلخته و بی نظم تلقی می کند که پر بیراه هم نمی باشد زیرا این محصول همه ظروف ریز را در خود جا می دهد و افرادی که پرجمعیت می باشند از چند سبد دردار که در اندازه های گوناگونی باشد بهره می برند تا بتوانند همه بشقاب و قاشقها را در آنها بگذارند بدون اینکه یکی از آنها گم شود.

سبد پیک نیک مسافرتی

در این سبد برای تمام وسایل ضروری مانند مواد غذایی، ظروف و حتی کارد و قاشق و چنگال فضاهای مخصوص جداگانه طراحی شده تا از پراکندگی و به هم ریختگی آن ها جلوگیری به عمل آید و فرد بتواند آنچه که به دنبال آن است را خیلی سریع و راحت پیدا کند. برای مثال میوه و سبزیجات دارای رطوبت هستند و تماس آن ها با نان و بیسکوییت موجب خیس و مرطوب شدن آن می شود؛ یا کارد و چاقو که تیز هستند نیازمند جایی مخصوص می باشند تا در فضایی جداگانه قرار بگیرند و خطر آفرین نباشند و قاشق و چنگال نیازمند فضایی هستند که دست و وسایل دیگر با آن ها تماس نداشته باشد و آلوده نشوند. 

فروش سبد پیک نیک مسافرتی

با توجه به مطالب گفته شده بنابراین سبد پیک نیک مسافرتی  در اینجا بسیار کارساز است این سبد بسیار جادار است و قابلیت این را دارد که وسایل بلندی مثل فلاکس چای و بطری های نوشیدنی را در خود جای دهد.

یک سبد مسافرتی باید فضای کافی برای تمام وسایل ضروری داشته باشد اما خودش به گونه ای طراحی شده باشد که جای زیادی را در اتومبیل اشغال نکند. این سبد های مسافرتی شیک که شرکت ما ارائه می دهد، دارای وزن کمی است تا بعد از پر شدن، حمل و جا به جایی آن به سهولت انجام بگیرد؛ یک سبد پیک نیک استاندارد باید تهویه مناسب و منافذی هم داشته باشد تا مواد غذایی در آن فاسد نشوند و مدت زمان بیشتری تازه بمانند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا