قیمت طناب کنفی ساختمانی

دو روش تابیده شده و بافته شده، طناب کنفی را تولید می کنند که نام دیگر این محصول طناب جوت می باشد که بنگلادش مواد اولیه طناب کنفی و طناب پلاستیکی را تامین می کند.

در واقع الیاف کشور بنگلادش یکی از محصولاتی است کیفیت بالاتری نسبت به سایر الیافهای دیگر دارد که یکی از دلایلی است که بیشتر از محصولات این کشور خریداری می کنند.

این محصول که در گروه الیاف طبیعی می باشد دارای زیبایی و دوام بالایی دارد که درواقع هر چقدر طناب کنفی هر چقدر روشن تر باشد کیفیت بالاتری دارد در این خصوص مجموعه آراد برندینگ اطلاعات جامعی را برای شما عزیزان تدارک دیده است که در سایت این مجموعه و مراجعه به مقالات مرتبط می توانید آنها را مشاهده نمایید.

کارخانه تولید طناب از اهمیت صنعتی برخوردار است و عمدتاً برای تولید پارچه های درشت در نظر گرفته شده برای اهداف فنی استفاده می شود.

برگ کناف که در صنعت استفاده می شود در تمام تابستان برداشت می شود و بذرها از اوایل پاییز تا نوامبر برداشت می شوند.

طناب کنفی ساختمانی

امروزه برای اینکه مراحل کارها راحت تر انجام شود از طناب کنفی ساختمانی استفاده می کنند در گذشته همانطور که در فیلمهای قدیمی مشاهده کردید برای بالا آوردن آب از چاه از طناب کنفی استفاده می کردند.

در واقع طناب و گونی کنفی از سالهای دور تا امروز مردم استفاده می کردند و از این نوع طناب بسیار رضایت کامل داشتند.

قیمت طناب کنفی ساختمانی

برای تولید طناب کنفی ساختمانی از گیاه کنف استفاده می کنند و بعد از مراحل ریسندگی الیاف کنف می شود و برای کارخانه های تولید طناب و یا کونی بافی ارسال می شود.

الیاف کنف بعد از اینکه در کارخانه، برای مراحل تولید طناب ارسال شد بعد از کارشناسی تخصصی تولید سایز بندی می شود و کیفیت آن مورد بررسی قرار گرفته می شود.

در مراحل تولید الیاف کنف که زیر نظر کارشناسان انجام می شود و تنظیمات دستگاه، الیاف خام کنف به طنابهای ۲لا، ۳لا و ۴لا با سایزهای مختلفی تولید می شود.

کناف گیاهی مقاوم و قوی است که به ندرت بیمار می شود، بیشتر اوقات تحت تأثیر پوسیدگی ریشه ریزوکونتونیا قرار می گیرد.

معمولاً به دلیل نقض فناوری کشاورزی، بی توجهی به پانسمان و رطوبت بیش از حد ظاهر می شوند، کاشت کناف بعد از نخود یا برنج گلستان از عفونت جلوگیری می کند.

قیمت طناب کنفی

با توجه به کیفیت هر محصولی قیمت آن مشخص می شود طناب کنفی ساختمانی هم از این موضوع مستثنی نیست.

از الیاف برای ساخت کیسه، مواد بسته بندی، برزنت، رومیزی، فرش سنتی، طناب، طناب و ریسمان استفاده می شود در خصوص خصوصیات آن باید بدانید که از مخلوطی از رشته های فیبر و پلی استر (به ترتیب ۸۵٪ و ۱۵٪) یک بخاری با اینرسی حرارتی بالا ساخته می شود.

قیمت طناب کنفی ساختمانی

در تابستان از گرما و در زمستان از سرما صرفه جویی می کند، همچنین صدا را به خوبی جذب می کند، این ماده به طور گسترده ای در صنعت ساخت و ساز مورد تقاضا است به همین منظور با تولید گسترده این محصول قیمت طناب کنفی در حال حاضر ایده آل بوده و به راحتی قابل تهیه می باشد.

محصول فرآوری ساقه آتش سوزی است که برای تولید محصولات مقوایی و کاغذی استفاده می شود .از دانه ها برای ساخت روغنهای خوراکی و فنی استفاده می شود، دومی در صنایع صابون، رنگ و لاک و چرم استفاده می شود و روغن خوراکی بوی روغن شاهدانه و طعمی شبیه روغن بادام زمینی دارد.

شاخه های جوان در تعدادی از کشورها برای تغذیه حیوانات فرستاده می شوند و برگهای جوان به غذا اضافه می شوند.

برگهای آن ترش مزه اما بسیار مفید است، دارای مقدار زیادی فیبر، پتاسیم و کلسیم، منیزیم، لیگنین، مواد چربی مانند و پکتین است.

از برگها، ساقه ها و دانه های خشک شده برای تهیه دم کرده شفابخش استفاده می شود که برای درمان بیماریهای دستگاه گوارش، بیماریهای پوستی و زنان استفاده می شود.

همانطور که در مطلب فوق اشاره کردیم کناف گیاهی بزرگ و قدرتمند است که به نام جوت جاوه یا کنف بمبئی نیز شناخته می شود. از کشورهای گرم می آید، بنابراین در برخی از مناطق فقط در گرم ترین مناطق رشد می کند.

در طبیعت، این گیاه در هند و آفریقا، در منطقه گرمسیری رشد می کند، با گذشت زمان، در چین، آمریکا و سایر کشورها شروع به رشد کرد.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا