قیمت قفل رمزدار درب

قیمت قفل رمزدار درب

قفلهایی که ساختاری سنتی دارند با چرخش یک کلید در مغزی بدنه قفل موجب به حرکت در آمدن اهرم و یا پینهای کوچک شده و قفل به آسانی باز می شود.

اما این روش دارای معایبی است که مهمترین آنها احتمال گم شدن کلید و یا حتی امکان آسان چرخاندن پین توسط هر وسیله دیگری که داخل مغزی برود وجود دارد.

در چنین شرایط قفلهای رمزدار  که به تفصیل در سایت آراد برندینگ مورد بررسی قرار گرفته است وارد بازار شده که دیگر نیازی به در دست داشتن کلید فیزیکی به شکل سنتی و متداول برای آن وجود ندارد.

بلکه فقط کافیست رمزی از پیش تعیین شده را که شامل چهار و یا شش عدد متوالی است به قفل داده و موجب باز شدن آن شوید.

در این مدل احتیاج نیست مانند مواردی که از قفلهای دیگر مثل قفل کتابی استفاده می کنید، کلیدی در دست داشته باشید و با قرار دادن آن داخل قفل پینها را به حرکت درآورید زیرا در دنیای هوشمند کنونی هر وسیله ای را می توان با کمک هوش مصنوعی طراحی کرده و شرایط استفاده راحت تر از آن را فراهم کرد.

قفل رمزدار درب

امروزه با روی کار آمدن انواع قفل رمز دار شما به راحتی می توانید با فشردن چند عدد مجزا درب ساختمان را بدون دردسری  باز کنید و دیگر نیازی به کلید نمی باشد.

تعداد رمز این قفلها از چهار رقمی تا دوازده رقمی متفاوت می باشد که بستگی به نوع قفل دارد.

برخی از این قفلها همچون قفل برقی علاوه بر داشتن رمز مجهز به سیستم ثبت اثر انگشت نیز می باشند که در صورت فراموش کردن رمز با اثر انگشت به خوبی باز می شوند با نصب قفلهای رمزدار دیگر هیچ غریبه ای حق ورود و دسترسی به منزل شما را ندارد و شما می توانید با امنیت کافی زندگی کنید.

برای بالا بردن امنیت خانه خود هیچ گاه برای رمز ورود به خانه از عددهای متوالی، تاریخ تولد، شماره موبایل و سال شمسی و میلادی استفاده نکنید تا افراد نزدیک به شما نیز نتوانند وارد حریم شخصی شما شوند.

قیمت قفل رمزدار درب

نکته جالب این قفلهای رمزی این است که اگر فردی که رمز را وارد می کند به مرور رمز را اشتباه وارد کند این قفل به مدت پانزده دقیقه هیچ واکنشی نسبت به رمزهای وارد شده گرچه صحیح هم باشد پیدا نمی کند و همچنان قفل می ماند همین پانزده دقیقه کمک زیادی به افراد می کند تا خانه آنها از دستبرد محفوظ بماند، برخی از انواع قفل رمزدار درب بسیار پیشرفته می باشند که علاوه بر داشتن رمز مجهز به سنسورآتش سوزی و سیستم ضد سرقت نیز می باشند و قابلیت باز شدن از طریق چهره و کف دست را نیز دارند.

سیستم ضد سرقت بلافاصله پیغام تماس فرد ناشناس با درب و تکرار رمزهای متوالی اشتباه را برای شما ارسال می کند و شما بلافاصله می توانید از بروز اتفاقهایی بزرگ جلوگیری کنید.

قیمت قفل رمزدار

همانطور که اشاره شد برای ایمنی و امنیت بیشتر می توان از انواع دروبین مداربسته مثل دوربین مداربسته خورشیدی و فلفل رمز دار استفاده کرد این قفل جنس و سایزهای مختلفی دارد و در نتیجه با قیمت های متفاوتی عرضه می شود.

به عنوان مثال قفل اثر انگشتی یک محصول جدید و تازه است و برای کسانی قابل استفاده است که اثر انگشت آنها در سیستم این قفل تعریف شده باشد این قفل ایمنی بسیار بالایی دارد و برای خرید آن باید هزینه بیشتری پرداخت نمود نوع دیگری از این قفلها هم از سیستم هوشمند و هم اثر انگشت برای امنیت استفاده می شود.

این محصول معمولا برای گاو صندوق بانکها به کار می رود و می توان گفت تقریبا امنیت آن صد در صد است و بسیار گران قیمت می باشد برخی از این قفلها با مواد اولیه داخلی تولید می شوند و برخی دیگر با تجهیزات وارداتی تولید می شوند که گران قیمت تر از نوع داخلی هستند چون علاوه بر قیمت اولیه، هزینه گمرک و ترخیص کالا نیز به آن تعلق می گیرد.

قیمت قفل رمزدار درب

قیمت بعضی از این قفلها سایز کوچکتری دارند از این جهت نسبت به قیمت قفل رمزدار بزرگ، ارزان قیمت تر هستند و برای خرید باید هزینه کمتری پرداخت نمود اگرچه کوچک هستند.

اما کارایی فوق العاده ای دارند و با توجه به نوع نیاز می توان آن را خریداری کرد این قفلها برای ساختمان یا گاوصندوقهای بزرگ مناسب نیستند از این رو در هنگام خرید دقت نمایید و محصولی مناسب را تهیه کنید.

از آن جهت که قیمت این محصول در نوسان و متغیر است برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز باید به مراکز معتبر  و نام آشنا مراجعه کرد و قفل اصل و با کیفیت را خریداری نمود این قفل‌ها معمولا گران قیمت هستند و اگر محصولی با قیمت پایین پیدا کردید به اصل بودن آن باید شک کرد.