از کودکی ذهن نقاشم برای ثروت ساخته شده بود

از کودکی به نقاشی علاقه داشتم و همین سبب شد مادرم این علاقه مرا تبدیل به مهارتم کند و مرا در کلاس های نقاشی ثبت نام کرد. بعدها با فروش نقاشی هایم تصمیم به فروش تابلوهای نقاشی گرفتم هرچند بخش عمده آنها کار خودم نبود. نیاز نیست نقاش باشید برای ثروتمند شدن با من همراه شوید.

تابلو نقاشی

تعجب آور نیست که هنرمندان بزرگی مانند پیکاسو که از تابلو نقاشی سفید تولید هنری می کردنند که می توان آن را به فازهایی تقسیم کرد که دقیقاً توسط سایه ها دیکته می شود، تقریباً تک رنگ او ممتاز بود به دوره معروف آبی یا صورتی خود فکر کنید و این گرایش فقط مربوط به نقاشی نیست! نصبهای سبک مانند دن فلاوین یا اولافور الیسون، محیطهای تک رنگ بسیار خاصی ایجاد می‌کنند و محیط را با لامپهای تک فرکانس آغشته می‌کنند.

رنگها در سطح بصری و شناختی و روان‌شناختی با هم ارتباط برقرار می‌کنند، اما با نمادهای خاص و نمادهای مدون، به‌ویژه در موضوعات مذهبی مرتبط هستند به عنوان مثال، در برخی موارد رنگهای سنتی به ما اجازه می‌دهند که قدیسان یا شخصیتهای خاص را در نقاشیهای باستانی بشناسیم، این رنگ آبی است که همیشه مانتو مدونا را متمایز می‌کند، یا، مانند رنگ مذهبی که برای لباسهای مقدس استفاده می شود، مراحل مختلف تقویم مسیحی را مشخص می کنند و رنگها، مانند آنچه با نور اتفاق می افتد، همیشه می توانند معنایی مذهبی و پنهان را منتقل کنند.

از کودکی ذهن نقاشم برای ثروت ساخته شده بود

تابلو روغن

از آنجایی که افراد به دنبال فضایی هستند که محیط منزل خود را مدرن و متنوع سازند توصیه می شود تا از تابلو روغن در ابعاد ۵۰ در۷۰ استفاده نمایند. اصلی ترین و مهم ترین موضوعی که برای کشیدن تابلو رنگ روغن باید به آن توجه نمود، خلاقیت در نقاشی می باشد.

اگر افرادی که برای کشیدن تابلو رنگ روغن از خلاقیت بیشتری استفاده نمایند و واقعیات را محدود نکنند، حتما برای کشیدن آن موفق می شوند. بنابراین برای اینکه یک تابلو رنگ روغن خوب و عالی و همچنین مدرنیته را طراحی کنید بهتر است که از خلاقیت ذهنی استفاده نمایید و هیچ گاه برای کشیدن این تابلوها از گیر و دار واقعیت استفاده نکنید و این کار فقط با تفکرات ذهنی شدنی می باشد.

تابلو رنگ روغنهای مدرن معمولا نسبت به بقیه تابلوها برتری بالایی دارند که عبارتند از: برای طراحی این مدل از تابلوها، از طرحها و سوژه های خلاقانه ای استفاده می کنند. همچنین از ابزار کار مختلف و خلاقانه برای کشیدن این تابلوها استفاده می کنند و دنیای مدرنیته در آنها نامحدود می باشد.

از کودکی ذهن نقاشم برای ثروت ساخته شده بود

تابلو رنگ روغن

اگرچه استفاده از رنگ روغن برای اولین بار توسط مردم چین و هند برای تولید نقاشیهای بودایی آغاز شد و در این بین تابلو رنگ روغن ابی زمینه مشکی در جامعه امروز بسیار پرطرفدار شده است اما بین قرن 7 و 8، این تکنیک تا قرن پانزدهم محبوبیت زیادی نداشت و در همان زمان، نقاشی رنگ روغن به تکنیک اصلی تولید تبدیل شد و امکانات آن به طور گسترده ای شناخته شد.

محبوبیت این تکنیک عمدتاً به تطبیق پذیری آن نسبت داده می شود، بیشتر به این دلیل که نه تنها زمان خشک شدن، بلکه تون، قوام، بافت، روشنایی و غیره “متوسط” را نیز می توان کنترل کرد به علاوه، امکان ترکیب چندین مختلف روغن در یک نقاشی، ایجاد افکتها و رنگدانه های مختلف را ایجاد نمود. بسیاری از هنرمندان بودند که درها را به روی استفاده های جدید و جسورانه تری از روغن گشوده اند، آثار هنری نمادینی خلق می کنند و هنر را به آنچه امروزه هست هدایت می کنند.

از کودکی ذهن نقاشم برای ثروت ساخته شده بود