انجیر ثروت خشک من را تازه کرد

در حال حاضر کشورمان دورانی را پشت سر میگذارد که بخش عظیمی از فعالیت های اقتصادی دچار رکود شده است و در این میان ثروت سازی کار بسیار سخت و دور از انتظاری می باشد، من از زمانی که کسب و کار خود را در حوزه انجیر آغاز کردم توانستم در این اوضاع نابسامان ثروت بسیار زیادی را کسب کنم و میلیاردر شوم.

انجیر آردی

برای اینکه انجیر آردی را تهیه کنیم انجیرها را به آرد آغشته کرده و سپس از نخ ضخیمی رد کنید و در مقابل نور آفتاب آویزان کرده تا خشک شوند.

استفاده کردن از آرد سبب می‌شود تا انجیرها به یکدیگر نچسبند، انجیر دارای انواعی است از جمله انجیر سیاه که گوشت داخل آن به رنگ صورتی و پوست آن بنفش می باشد که پس از خشک کردن به رنگ سیاه در می آید این نوع انجیر طعم خوشمزه و شیرین دارد و بافت درون آن چرب است.

انجیر قهوه ای جزو محبوب ترین انجیرها می باشد بسیار آبدار و گوشتی است طعم شیرین دارد و یکی از انواع انجیرهای محبوب در سراسر دنیا می باشد.

انجیر آردی نیز که نمونه ای از انجیر خشک می باشد به شکل نرم و مرطوب ارائه می گردد این نوع انجیر به دو شکل کروی و سکه ای تولید می گردد. انجیر خشک آردی را می توان به اشکال متفاوت مصرف نمود.

انجیر ثروت خشک من را تازه کرد

انجیر پیوندی

ایران به جهت دارا بودن آب و هوای متنوع از لحاظ تولید محصولات کشاورزی مانند انجیر پیوندی از تنوع بالایی برخوردار است، از این رو در زمینه صادرات برخی محصولات نیز جایگاه ویژه‌ای در جهان دارد.

در این میان تولید و صادرات انجیر تازه و خشک یکی از اقداماتی است که هرساله ارز قابل توجهی را نصیب کشور می‌کند و توجه به ظرفیت‌های تولید و ایجاد ارزش افزوده در این بخش می‌تواند به اوضاع اقتصادی کشور کمک کند.

انجیر (Fig) در گمرک تجارت جهانی با کد تعرفه (HS Code) به شماره ۰۸۰۰۴۲۰ شناخته می شود. این کد شامل انجیر خشک و تازه می باشد.

عمده صادرات انجیر و انجیر خشک از کشور ترکیه با ۲۸۴,۴۹۲ هزار دلار و سهم ۴۹ درصدی در بازار جهانی انجام می شود و کشورهای افغانستان با ۱۹ درصد، اتریش، اسپانیا و هلند با ۴ درصد در رتبه های بعدی قرار دارند.

ایران نیز در رتبه ی پانزدهم صادرات انجیر خشک یا تازه قرار دارد. هند، آلمان، فرانسه، آمریکا و اتریش به ترتیب بیشترین میزان واردات انجیر را دارند.

انجیر ثروت خشک من را تازه کرد

انجیر خشک

از قدیم تا به امروز انجیر خشک در بین مردم محبوبیت خاصی دارد به خصوص که خواص زیادی برای زخم و رفلاکس معده دارد.

این میوه ی خشک شده کارکرد دستگاه گوارش رو بهتر می کند و کمک بسزایی به روند هضم غذا خواهند کرد، همچنین دارای فیبر بسیار زیادی است که سبب می شود عملکرد روده ها نیز بهتر شود.

برای بر طرف کردن زخم معده می توان از ترکیب معجزه آسای انجیر خشک و عسل استفاده کرد که این ترکیب برای بهبود رفلاکس معده نیز مناسب است.

به دلیل وجود بسیاری از ویتامین های مفید در انجیر خشک یک درمان عالی و طبیعی برای درمان مشکلات معده می باشد و افرادی که دچار بیماری های معده و روده هستند بایستی آن را حتما در رژیم غذایی خود قرار بدهند.

انجیر ثروت خشک من را تازه کرد