ایزوگام کویر زندگی من را با ثروت سازی شکوفا کرد

شکوفایی در حوزه ایزوگام نتیجه تلاش شبانه روز و پیروی از مسیر درستی بود که به آن وارد شدم و توانستم به کسب و کار خود رونق ببخشم. به شما نیز پیشنهاد می کنم سری به محصولاتی که من را میلیاردر کرد بزنید تا از روند موفقیت من آگاه شوید.

ایزوگام استخری

بهترین نمونه برای پوشاندن محیط برای جلوگیری از نم و رطوبت ایزوگام استخری می باشد که با بهترین مواد موجود تهیه و تولید شده است. آینده نگری و پیش بینی کردت اتفاقات غیر مترقبه می تواند راه گشا باشد و با استفاده از همین شیوه شما می توانید به راحتی به موفقیت برسید.

در هنگام ساخت پروژه های آبی حتما باید به این نکته توجه کنید که نفوذ آب به محیط می تواند خسارتهای جدی به شما وارد نماید و به همین دلیل است که اکثر طراحان این مدل نماها پیشنهاد می کنند که از ایزوگام شرق به صورت یکپارچه استفاده نمایید. ایزوگام با ترکیبات خاصی درست شده است که آب گریز می باشند و مانع نفوذ آب به درون بافت خود می شوند و بدین ترتیب بهترین گزینه ی موجود برای اعمال می باشند.

افرادی که به دنبال احداث همچنین مراکزی می باشند حتما باید در نظر داشته باشند که با اقدامات ساده ای می توانند مانند ایزوگام کردن مناسب محیط خود را بیمه نمایند و از آن بهره ببرند.

ایزوگام کویر زندگی من را با ثروت سازی شکوفا کرد

ایزوگام ایرانی

در حال حاضر یک ایزوگام ایرانی خوب و با کیفیت باید شرایط زیر را دارا باشد:       

خشک و شکننده نیست و دارای انعطاف است که می توان آن را قبل از خرید با خم نمودن امتحان کرد. دارای علامت استاندارد و تاریخ تولید است. در برابر سرمای زیاد حداقل تا پنج درجه زیر صفر از خود مقاومت نشان می دهد.

تا صد و بیست درجه سانتی گراد حرارت، مقاوم است و تا حدود دویست و پنجاه درجه سانتی گراد مشتعل نمی شود. مقاوم در برابر گازها و اسیدهای شیمیایی است.

دارای پوشش آلومینیومی است که نور خورشید را منعکس می کند و گرمای آن را جذب نمی کند.

طول استاندارد یک ایزوگام خوب 10 متر و عرض استاندارد آن یک متر است.

دارای ضخامت استاندارد 4 میلی متر است، البته با توجه به مورد استفاده می توان ضخامت بیشتر از 4 میلی متر را خریداری کرد، اما کمتر از 4 میلی متر دارای کیفیت خوب و استاندارد لازم نیست.

ایزوگام کویر زندگی من را با ثروت سازی شکوفا کرد

ایزوگام بندرعباس

در اکثر شهر های ایران ایزوگام بندر عباس تولید می شود با نام های مختلف مانند حفاظ رشت، جعفری زنجان و بندرعباس. از دیرباز جهت عایق کردن کف، دیوار و سقف خانه ها از مواد های سنتی استفاده می کرده اند. یکی از این مواد کاهگل بوده است، کاهگل ترکیبی از خاک رس، کاه و آب می باشد. برای درست کردن کاهگل، ابتدا باید کاه با خاک رس را مخلوط کرده سپس آب مورد نیاز را اضافه کرده، آن قدر مالش داده تا بصورت خمیری شکل در بیاید پس از آن در لایه های 20 الی 30 سانتیمتری در ساختمان بکار برده می شود.

در صورتی که بخواهیم در دیوار استفاده بکنیم کاه بیشتری اضافه میکنیم تا ترک نخورد و اگر در پشت بام بکار ببریم از خاک شنی استفاده می کنیم. دلیل استفاده کاهگل در گذشته این بود که علاوه بر عایق رطوبتی، عایق حرارتی خوبی هم است که در فصل گرما و سرما بسیار مفید واقع می شود همچنین عمر نسبتا طولانی دارد فقط باید هر چند سال یک بار آن را مرمت کرد.

ایزوگام کویر زندگی من را با ثروت سازی شکوفا کرد