این ماهی من را ثروتمند کرد و به آرزوهایم رسیدم

ماهی یکی از معروف ترین و لذیذترین غذاهای دریایی است که در سراسر جهان پخش می شود و غذایی مفید برای بدن است. ماهی از لحاظ تغذیه ای سلامتی و زیبایی بسیار مفید است، زیرا سرشار از پروتئین و بسیاری از مواد مغذی کلیدی برای بدن است و به عنوان یک غذای کم کالری شناخته می شود. ماهی به دو گونه خوراکی و زینتی وجود دارد، من توانستم با ماهی ثروتممند شوم، در ادامه چند نوع ماهی زینتی را به شما معرفی می کنم.

ماهی مولی

مکان های زیادی برای پرورش ماهی مولی وجود دارند. امروزه بیشتر شهر های کشور مکان هایی را برای پرورش ماهی های زینتی دارند، اگر ساکن شهر قم هستید، می توانید به مکان های پرورش ماهی مولی بروید و از این ماهی ها دیدن کنید و در صورت تمایل این ماهی را برای آکواریوم خود خریداری کنید. ماهی های مولی اغلب شبیه به هم هستند، اگر قصد خرید ماهی مولی را دارید دقت کنید به چه منظور آن را خریداری می کنید، اگر ماهی های دیگر آکواریوم شما گوشت خوار هستند و نیاز به غذا دارند، بچه ی ماهی مولی گزینه ی خوبی برای تغذیه ی آن ها است، ماهی مولی بالغ را خریداری کنید.

این ماهی من را ثروتمند کرد و به آرزوهایم رسیدم

ماهی گوپی

این ماهی یک ماهی زینتی و زنده زا است و دارای تولید مثل راحتی است زیرا فراهم کردن شرایط تولید مثل آن فقط شامل قرار دادن مقداری گیاه در آکواریوم است. مشکلی در مورد تولید مثل ماهی گوپی وجود دارد این است که معمولا در موقع زایمان بچه های خود را می خورد بنابراین نکته ای که در خصوص تولید مثل آن باید رعایت کرد این است که در موقع زایمان باید آن را در زایشگاه قرار دهند تا بچه های خود را نخورد. البته این‌ مورد همیشه وجود ندارد و در مورد علتهای آن نیز بحثهایی وجود دارد.

این ماهی من را ثروتمند کرد و به آرزوهایم رسیدم

ماهی آنجل

قیمت ماهی آنجل که به آنها ماهی فرشته هم گفته شده که ماهی آنجل درجه یک و زیبای آکواریومی محسوب می شوند در نمایندگی ها و فروشگاه های آنلاین و حضوری ما مشخص شده شما متناسب با آکواریوم خود می توانی زیباترین و جذاب ترین آن ها را متناسب با سلیقه خود انتخاب و خریداری کنید و این ماهی آنجل در آبهای شیرین می تواند به زندگی خود ادامه بدهد و حتی در رودخانه ها هم می توانید آنها را مشاهده کنید ماهی های بسیار زیبا و صلح جویی بوده که در واقع در بسیاری از رودخانه های آب شیرین و دریاهای کم عمق دیده می شوند.

این ماهی من را ثروتمند کرد و به آرزوهایم رسیدم