با ماهی چند قدم به میلیونر شدن نزدیک شوید

در دکوراسیون آکواریوم اهمیت بالایی دارد و خیلی از مردم برای زیبایی محل زندگی شان از آکواریوم استفاده می کنند زیرا جلوه بینظیری دارد، فرض کنید یک آکواریوم دارید و قصد دارید آن را با انواع ماهی پر کنید سراغ چه نوع ماهی می روید؟ پس برای شروع کسب و کارتان اول از تصورات خودتان کمک بگیرید، ماهی محصولی پردرآمد است، شما می توانید به راحتی با ماهی به پول برسید، در ادامه چند نوع ماهی آکواریومی را به شما معرفی می کنیم.

ماهی مولی

این ماهی ها، از آن دسته ماهی ها هستند که طرفداران زیادی در بین مردم دارند ماهی مولی همه چیز خوار به شمار می روند، به طور معمول علاقه مند به خوردن غذا های پولکی و کرم های خشک شده هستند. ماهی های مولی توانایی زیادی در زاد و ولد دارند، حتی می توان گفت تولید مثل زیاد و سریع این ماهی ها در جهان نیز معروف است، این ماهی ها احتیاج به نگهداری سخت و آنچنانی ندارند، زیرا آن ها بسیار کم توقع و آرام هستند ماهی های صلح جویی به شمار می روند و نباید در بین ماهی های جنگ جو باشند. نمی توان برای آن قیمت دقیقی داد چرا که قیمت ها دائما در حال تغییر هستند و همچنین بسته به گونه ی آن ها قیمت ها متفاوت است.

با ماهی چند قدم به میلیونر شدن نزدیک شوید

ماهی گوپی

از انواع آبزیان کوچک جثه که بسیار زییا هم می باشد،ماهی زینتی و ماهی گوپی است که بیشترین استفاده از آنها به صورت زینتی در آکواریومها است، این ماهی گیاهخوار است و دارای حساسیت خاصی در تغذیه می باشد. به صورتی که اگر به موقع غذا داده نشود یا غذای نا مناسبی دریافت کند ضعیف و مریض می شود، ماهی گوپی یکی از شناخته شده ترین ماهیهای زینتی در جهان‌ است و کسانی که آکواریوم دارند به احتمال زیاد چند نمونه از آن را خریداری کرده اند. ماهیهای آکواریومی از لحاظ‌ تغذیه دو دسته هستند: ماهیهای گیاه خوار و‌ گوشت خوار که ماهی گوپی جز ماهیهای گیاه خوار به حساب می آید و در تغذیه آنها باید دقت کافی صورت گیرد زیرا بسیاری از غذاها برای آنها مناسب نیست و در متابولیسم بدن آنها اختلال ایجاد می کند.

با ماهی چند قدم به میلیونر شدن نزدیک شوید

ماهی آنجل

ماهی بسیار زیبا در تنوع بسیار فوق‌العاده که می توانید برای مدت ها در داخل آکواریوم خود آن را نگه داری کنید و از دیدن و تماشا کردن آن لذت ببرید ماهی آنجل گونه جدیدی بوده که در واقعه در تمامی شهرها و در مراکز و نمایندگی ها در دسترس هستند و این ماهی به خاطر اینکه ظاهر فوق العاده جذاب و زیبایی دارد. در واقع ماهی اصلی در آکواریوم های خارجی ها و ایرانیها محسوب شده که آنها را در تعداد زیاد پرورش می دهند و فروش و صادرات هرات و کسب درآمد از طریق آنها خیلی راحت و آسان می باشد. این ماهی در کشور ما بسیار پرطرفدار است.

با ماهی چند قدم به میلیونر شدن نزدیک شوید