با نظم درونی و تفکر سیستمی به ثروت برسید

بیشتر افرادی که به ثروت رسیدند یا میلیاردر هستند دارای نظم دورنی شخصی و تفکرات سیستمی هستند که باعث رشدشان شد برای رسیدن به ثروت در ابتدا باید بتوانید بر روی خوتان کار کنید و تفکرات درست را پرورش بدهید تا راه درست برای شما روشن شود مانند این دوستی که با تلاش با کمترین سرمایه توانست در حوزه انواع ارده به موفقیت بزرگی دست پیدا کند.

ارده کنجد

به خاطر طبع بسیار گرمی که دارد برای فصل سرما بسیار مناسب است. ارده کنجد که یک مغذی بسیار مقوی می‌باشد یک قاشق غذا خوری از آن دارای ویتامین‌ها و مواد مغذی بسیار مفیدی می‌باشد که به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.تیامین که همان ویتامین B1 است، ویتامین B6،فسفر،منگنر،ویتامین‌های گروه ،منیزیم، مس، آهن، زینک، پروتئین، فیبر، آمینواسیدها، چربی‌های سالم، و غیره.

برای آن که از انواع بیماریها در امان باشید می‌ توانید از ارده استفاده کنید که دارای خواص آنتی‌ اکسیدانی می‌ باشد و آنتی ‌اکسیدانی به نام لیگنان دارد و ازآنجا که شبیه هورمون استروژن می‌باشد، خاصیت ضد اکسید شدگی دارد.

با نظم درونی و تفکر سیستمی به ثروت برسید

ارده قرمز

از جمله غذاهایی که مردم خوستان عزیزمان از آن استفاده می کنند ارده قرمز به همراه پلو از برنج چمپا می باشد.

این غذا به دلیل طبع گرمی که دارد بیشتر در فصول سرد سال استفاده می شود و توصیه شده می شود در روز های گرم از آن استفاده نشود زیرا موجب بیماری شما عزیزان می شود.

ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما از این غذا برای یک بار هم شده میل کنید زیرا علاوه بر اینکه طعم خاصی به غذای شما می بخشد می تواند موجب شناخت شما از هموطنان عزیز خوزستانی شود و احساس همدلی را در میان شما افزایش دهد.

برای اینکه از طعم این غذای خوزستانی لذت ببرید لازم است که حتما به ارده علاقه داشته باشید زیرا نمی شود شما علاقه ای به ارده نداشته باشید و از این غذا لذت ببرید.

با نظم درونی و تفکر سیستمی به ثروت برسید

ارده و عسل

ارده و عسل هر دو دارای طبعی گرم هستند و استفاده از آنها برای افراد سرد مزاج بسیار مناسب است و باعث ایجاد تعادل در بدن آنها می شود و بهتر است همه مصرف ان را جدی بگیرند، خواص ارده و عسل و درمان ضعف به راحتی انجام می شود.

به گونه ای که ارده از کنجد تهیه می شود و به همین دلیل بسیار مقوی و مفید است و ترکیب آن همراه عسل باعث افزایش بنیه بدن می شود و از بروز بیماری‌ها جلوگیری می کند.

همانطور که می دانید ارده و عسل هر دو سرشار از انواع ویتامین ها و مواد مغذی هستند و به همین دلیل مصرف آنها در رژیم غذایی ما برای دریافت انواع مواد معدنی بسیار لازم و ضروری است و می تواند فسفر و آهن و کلسیم و همچنین مواد مفید را به بدن برساند.

جالب است بدانید ارده دارای کالری و قند طبیعی است به همین دلیل استفاده از آن در طی روز باعث بالا رفتن انرژی افراد می شود و می تواند به طور کامل بی حالی و ضعف را برطرف کند و بهتر است در میان وعده نیز این محصول را مصرف کنیم تا از خواص آن ها بهره مند شویم.

با نظم درونی و تفکر سیستمی به ثروت برسید