ترشک جیبم را پر پول کرد

ترشک قیسی

ترشک قیسی از مواد خوراکی با طرفداران بسیار زیاد می باشد که می توان به عنوان یکی از تنقلات سالم از آن استفاده کرد، کافی است تا طرز تهیه و آماده کردن این ترشی خوشمزه را بدانید تا بتوانید در منزل و به سادگی ترشک قیسی را آماده نمایید و در یخچال برای مدتی طولانی از آن نگهداری و مصرف نمایید، می دانید که قیسی از میوه های بسیار خوشمزه و لذیذی است که در فصل تابستان به بازار می آید.

نابر این می توان مقداری قیسی را خریداری نمود، در وهله اول باید قیسی را خوب بشویید و اجازه دهید که آب میوه خوب خشک شود بسیاری از افراد ترشک را با قیسی کامل همراه با هسته آماده می کنند و بسیاری دیگر ابتدا هسته قیسی را جدا کرده و سپس قیسی ها را در ظرفی قرار داده و روی آن آب می ریزند و روی حرارت قرار می دهند تا خوب نرم شود، البته نباید قیسی شکل اولیه خود را از دست داده و خیلی له شود، همین که برگه های قیسی نرم شود کافی است.

ترشک جیبم را پر پول کرد

 

ترشک توت فرنگی

مجموعه ما یکی از بهترین عرضه کنندگان ترشک توت فرنگی می باشد، که این محصول را به صورت عمده عرضه می نماید و به سبب عرضه محصولات باکیفیت و ارزان مورد استقبال خریداران بسیاری می باشد.

البته عرضه محصولات توسط مجموعه ما به صورت مستقیم می باشد و تمامی تلاش خود را به کار بسته ایم تا همواره بهترین محصولات تولیدی کشور را برای عرضه انتخاب کنیم.

مجموعه ما واسطه بین مشتریان عمده و بهترین تولید کنندگان است، تا خریداران بتوانند به راحتی و با اطمینان خاطر مرغوب ترین ترشک را با کمترین هزینه تهیه کنند و خریدی آسان و رضایت بخش داشته باشند.

ترشک جیبم را پر پول کرد

ترشک هفت میوه

در مرحله بعد می توانید مقداری برگه هلو، آلو، زرد آلو و قیسی را نیز در داخل یک ظرف حاوی آب ولرم بریزید تا کمی خیس بخورند، سپس می توانید این برگه های خیس خورده و نرم شده را نیز به مخلوط مواد بیفزایید تا ترشک هفت میوه، بافت بهتری را به خود بگیرد، در این مرحله مقداری نمک نیز به میزان دلخواه، به مواد ترشک اضافه کنید.

در ادامه باید حرارت زیر قابلمه را کم کنید، سپس درب قابلمه را بگذارید تا مواد ترشک به خوبی بپزد، غلیظ شود و به اصطلاح جا بیفتد، پس از طی حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه، باید مواد تمام میوه ها، برگه ها و در کل مواد ترشک کاملا نرم شده باشند.

در این مرحله ، اجاق را خاموش نموده و قابلمه را از روی حرارت بردارید، می توانید در این مرحله، مقدار بسیار کمی جوهر لیمو نیز به این مخلوط اضافه کنید، جوهر لیمو سبب بهتر شدن طعم ترشک می شود و در عین حال از فاسد شدن از شکرک زدن ترشک نیز جلوگیری می کند، ترشک شمالی را پس از خنک شدن در داخل ظروف درب دار مناسب بریزید و در یخچال قرار دهید تا به طور کامل سرد شود.

ترشک جیبم را پر پول کرد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا