شغلی که باعث شد به رویاهایم برسم

بعد از دوران تحصیلم در این فکر بودم که چگونه می توانم یک کسب و کار راه اندازی کنم تا اینکه با تولید انواع ترشک آشنا شدم و از طریق آن درآمد های زیادی بدست آوردم و کسب و کارم روز به روز پیشرفت کردم.

ترشک قیسی

ترشک قیسی نمونه ای از انواع ترشک است که هم به صورت صنعتی تولید می شود و هم به سادگی می توان آن را در منزل آماده نمود، برای این کار نیاز به مقداری قیسی و چند عدد آلو که بهتر است نوع آلو سیاه باشد و مقداری رب انار و بدلخواه دانه های انار و کمی نمک و… نیاز هست.

ابتدا قیسی و آلو ها را خوب بشویید و در سبد قرار دهید تا آب آن کاملا خشک شود، بعد هسته میوه را جدا کنید و قیسی را به همراه آلو در ظرفی مناسب قرار دهید و روی آن آب بریزید و روی حرارت بگذارید تا آب بجوش آید، در این مرحله حرارت را کم کنید تا محتویات به آهستگی بجوشد و در حین پختن قیسی و آلو آب به غلظت کافی برسد.

شغلی که باعث شد به رویاهایم برسم

ترشک هفت میوه

طعم اصیل و بی نظیر ترشک هفت میوه شمالی در غذا می تواند هر نوع سلیقه ای را به خود مجذوب نموده و در عین حال، فیبر و مواد مغذی فراوانی را نیز به غذا بیفزاید، معمولا طعم ترش و‌ ملس ترشک شمالی در غذا، مورد علاقه کودکان نیز می باشد و به تغذیه بهتر آنها کمک فراوانی می نماید.

ترشک شمالی دارای ویژگی هایی چون طعم بی نظیر، بافت لطیف و رنگ جذاب است که سبب محبوبیت این خوراکی شده است، همچنین این ترشک به دلیل آن که سالم و مفید است و طعم آن بسیار نزدیک به مزه میوه های به کار رفته در آن می باشد.

برای تهیه انواع غذا و ترشی های گوناگون نیز بسیار مناسب می باشد، ترشک شمالی مرغوب از طعم دلپذیری برخوردار است و دارای ریز مغذی های فراوان و سودمندی نیز می باشد.

امروزه با توجه به افزایش تمایل مردم در تمام دنیا به مصرف خوراکی های مفید، مقوی که برای سلامت بدن سودمند بوده و سیستم ایمنی را نیز تقویت می نمایند.

شغلی که باعث شد به رویاهایم برسم

ترشک آلو قرمز

یکی دیگر از مهم ترین پارامترهای تعیین کیفیت ترشک آلو قرمز، کیفیت بسته بندی این محصول است، در واقع بسته بندی صحیح و استاندارد ترشک، نقش غیر قابل انکاری بر حفظ طعم و کیفیت این ماده خوراکی دارد، در یک بیان کلی می توان گفت که به منظور نگهداری بهتر و طولانی مدت ترشک، باید آن را به گونه ای بسته بندی نمود که هیچگونه هوایی به داخل آن نفوذ نکرده و از تاثیر عوامل مخرب محیطی در امان باشد، امروزه بسته بندی اسپتیک از بهترین و باکیفیت ترین روش های نگهداری برخی مواد غذایی از جمله ترشک آلبالو و آلو به شمار می رود.

از جمله مهم‌ ترین مشخصات ظاهری ترشک آلبالو و آلو می‌ توان به اندازه و سایز آلبالو های به کار رفته در این کنسانتره اشاره کرد، به گونه‌ ای که آلبالوهای کوچک در سایز های تعیین شده و با مقادیر مناسب از آب و محتویات محصول فرآوری شده آلبالو، در این محصول نهفته می باشد.

شغلی که باعث شد به رویاهایم برسم