از کارآفرینی نترسید و اشتغالزایی کنید

بیشتر اوقات برای خیلی افراد اتفاق افتاده است که به خاطر ترسیدن از شکست و یا از دست دادن سرمایه دست به کارهایی که ممکن بود باعث موفقیت آن ها بشود نزدند ولی امروز در این مقاله با نشان دادن کسب و کار خودم که با کمترین سرمایه شروع کردم و در حال حاضر افراد زیادی را مشغول به کار کرده ام و امروز به شما کمک می کنم تا از کارآفرین شدند نترسید و با آگاهی و بدون سرمایه با کمنرین ریسک اشتغالزایی کنید.

در زیر چند نمونه از اسکوتر هایی را که با آن ها توانستم این کسب و کار را انجام بدم و ثروتنمند بشوم را برای شما خوانندگان شرح می دهم .

اسکوتر

امروز می خواهیم به صورت اجمالی این سایز اسکوتر برقی را هم مورد بررسی قرار دهیم.

این سایز اسکوتر برقی به خاطر سایز تایرهای آن یک تجربه متفاوتی را برای شما به ارمغان می آورد و برای همین دلیل است که مدل های ۱۰ اینچی به عنوان محبوب ترین سایز اسکوتر برقی بین جوانان و بزرگسالان شناخته می شود.

اسکوترهای برقی ۱۰ اینچی اکثر محدودیت هایی را که سایر اسکوترهای برقی دارند را از بین می برد و شما می توانید با خیال راحت تری اقدام به رانندگی در سایز سطوح مانند چمنزارها، پیاده روها، حتی جاده های بین شهری استفاده کنید. این سایز اسکوتر برقی برای افرادی که تمایل به مسافرت یک دوره طولانی علاقه دارند، مناسب است.

حداقل وزن استفاده کننده برای این سایز اسکوتر برقی مانند اسکوترهای برقی ۶.۵ اینچی و ۸ اینچی معادل ۳۰ کیلوگرم است ولی افراد تا ۱۱۰ کیلوگرم می توانند از آن استفاده کنند. این سایز اسکوتر برقی یک گزینه ایده آل برای افراد مسن است که تمایل دارند تا از یک وسیله حمل و نقل شخصی برای رفت و آمدهای خود استفاده کنند.

از کارآفرینی نترسید و اشتغالزایی کنید

اسکوتر کودک

بسیاری از کودکان قبل از دوچرخه، اسکوتر سواری می‌کنند برای همین نیازمند اسکوتر کودک هستیم اما وقتی به راندن دوچرخه مسلط شوند نیز لذت اسکوتر سواری برایشان از بین نمی رود.

زیرا می‌توان حرکات فراوانی با اسکوتر انجام داد و راندن آن صراحتاً بسیار سرگرم کننده است. فرقی ندارد فرزندتان در اسکوتر سواری مبتدی باشد یا آماده‌ی ارتقاء به سطح بالاتری باشد، در هر صورت استقلال راندن به تنهایی را دوست خواهد داشت.

اسکوترها به سه دسته تقسیم می‌شوند: بدون موتور، موتور دار و ای اسکوتر. توصیه می شود یک ای اسکوتر که تا 24 کیلو متر در ساعت سرعت دارد، انتخاب کنید. البته باید استفاده کننده حداقل ۱۶ سال سن داشته باشد. به علاوه کودکان باید هنگام راندن هر نوع اسکوتری کلاه ایمنی به سر بگذارند.

سن و توانایی عوامل مهمی در انتخاب بهترین اسکوتر برای کودک هستند. پس گفتن اینکه بهترینی وجود دارد کار سختی است.

از کارآفرینی نترسید و اشتغالزایی کنید

اسکوتر بزرگسال

مهم‌ترین تفاوت اسکوتربزرگسال برقی۱۰ اینچی، لاستیک‌های بادی و بزرگ‌تر آن است که باعث می‌شود تا شما به راحتی در سطوح ناهموار از این نوع اسکوتر برقی استفاده کنید. اسکوترهای برقی ۱۰ اینچی مناسب برای تمام رده‌های سنی است و می‌توانید به راحتی از آن‌ها استفاده کنید و این نوع اسکوتر توانایی حمل تا ۱۲۰ کیلوگرم را دارد.

اسکوترهای برقی یا اسکوترهای هوشمند با نام های مختلفی مانند هاوربرد، اسکوتر خودبالانس، اسکوتر هوشمند، اسکوتر تعادلی، اسمارت بالانس، اسکوتر شارژی و … شناخته می شود. البته در برخی از موارد این نوع اسکوترها براساس نوع برند شناخته می شوند. مانند سگوی، ناین بات و موارد مشابه. چیزی که باید مد نظر داشته باشید این است که تمام نام های برده شده، اشاره به اسکوتر برقی می کند.

از کارآفرینی نترسید و اشتغالزایی کنید