با انواع آبمیوه طعم دلپذیری را به زندگیم بخشیدم

این روز ها همه ی ما به دنبال کار راحت وآسان هستیم که درآمد خوبی هم داشته باشد، من در زمینه ی انواع آب میوه فعالیت دارم اگر شما هم به دنبال موفقیت و ثروت هستید با من همراه باشید تا چند نمونه را بررسی کنیم.

آب انار

یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین میوه  انار می باشد که امروزه به صورت آب انار پخته و غیره در شهرهای مشهد، اصفهان، اهواز به فروش می رسد. با سرد شدن هوا و رسیدن فصل زمستان بیماریهای نظیر سرماخوردگی و گلودرد تب و لرز، آنفولانزا، کرونا شیوع پیدا می کند، تقریباً تمامی افراد در هر سنی به این بیماریها مبتلا می شود برای اینکه سیستم ایمنی خود را در برابر این بیماریها قوی تر کنیم بهتر است از آب انار پخته استفاده کنیم.

این ماده جایگزین بسیار مناسبی برای داروهای شیمیایی می باشد و دارای خواص و فواید فوق العاده و بی شماری می باشد، میوه انار یکی از قوی ترین آنتی بیوتیکهای موجود طبیعی می باشد که هرگونه عفونت را برطرف می کند از همین رو خوردن این میوه به صورت پخته شده برای افرادی که سرما خورده اند توصیه می شود، دانشمندان و محققان فراوانی خواص و آنتی اکسیدان بودن انار را مورد تأیید قرار دادند از همین رو به همه افراد توصیه می‌شود تا این میوه خوشمزه و آبدار را نوش جان کنند.

با انواع آبمیوه طعم دلپذیری را به زندگیم بخشیدم

آب نخود

یش ازهر آب نخود دیگری، پختن نخود خشک شده در خانه طعم بسیار بهتری نسبت به کنسرو یا بسته بندی شده دارد نخود خشک پخته شده طعم آجیل با کمی شیرینی دارد با پختن آن‌ها در خانه، می‌توانید آن‌ها را به مقدار دلخواه وبه هرمیزان از حد نرمی یا سفتی که برای غذای شما بهتر عمل می‌کند، بجوشانید.

به دست آوردن عصاره نخود که ازآن در سوپ ها، سس ها و خورش ها می توان استفاده کرد ودارای طعم بسیار خوب است امتیاز بزرگی است و این معجون به تنهایی ارزش آن را دارد که کمی وقت اضافی برای درست کردن آن در خانه صرف کنید.

برای عده ای از ما که نخود زیاد می خوریم با پختن آن درخانه می تونیم از لحاظ هزینه صرفه جویی هم کنیم چراکه نخود خشک حدود 1 چهارم قیمت کنسرو آن برای ما تمام می شود تقریبا حدود نیم کیلو نخود خشک معادل 4 تا 5 قوطی کنسرو پخته شده می شود.

با انواع آبمیوه طعم دلپذیری را به زندگیم بخشیدم

آب میوه طبیعی

آب میوه طبیعی فاقد هر گونه مواد افزودنی و شکر هستند. در صورتی که در آب میوه های معمولی و مصنوعی هم از مواد افزودنی و نگهدارنده و هم شکر استفاده می شود. آب میوه های مصنوعی در حقیقت نوشیدنیهایی هستند که در ترکیبات آنها مقداری آب یا پوره ی میوه یا سبزیجات استفاده می شود و از خود میوه یا سبزیجات تازه در تهیه ی آن استفاده نمی شود. هچنین این آب میوه ها کالری بیشتری نسبت به آب میوه های طبیعی دارند و بهتر است در رژیم غذایی از آب میوه های ارگانیک استفاده کرد. آب میوه های طبیعی بر اساس نوع میوه و سبزیجات به کار رفته خواص متفاوتی دارند و هر کدام از آنها را با توجه به خواص و ویژگی مد نظر مصرف کننده می توان تهیه کرد. این آب میوه ها همچنین باعث پاکسازی و سم زدایی بدن می شود و تاثیر زیادی بر روی سلامت بدن دارد.

با انواع آبمیوه طعم دلپذیری را به زندگیم بخشیدم