همیشه راهی برای پیشرفت وجود دارد

افراد ثروتمند همیشه بر این باور هستند که راهی برای پیشرفت وجود دارد و دنبال مسیر درستی می گردند و با افراد کاردان مشورت می کنند دستانتان را از جیب هایتان بیرون بیاورید و به سمت قله های موفقیت بلند کنید و در این راه با من هم قدم شوید تا شما هم پیشرفت کنید و راه را برایتان روشن کنم در این مقاله چند نمونه از محصولاتم که در حوزه اسانس های مختلف هستند را به شما معرفی می کنم تا با چشم باز تصمیم بگیرید.

اسانس گیاهی

اسانس گیاهی یکی از مهمترین مواد موثر گیاهان دارویی را تشکیل می دهند.این مواد در قسمت های مختلف بسیاری از گیاهان دارویی وجود دارند.

اسانس ها اگر در حرارت معمولی در معرض هوا قرار داده شوند تبخیر می گردند.از این رو به آنها روغن های فرار گفته می شود و بوی مخصوص بعضی از گیاهان مربوط به این دسته از ترکیبات می باشد.

اسانس ها معمولا بی رنگ هستند مخصوصا هنگامی که تازه تهیه شده باشند ولی به مرور زمان اکسیده و رزینی شده و در نتیجه تیره می گردند.لذا برای جلوگیری ازین تغییرات باید اسانس ها را در جای خنک و خشک و در ظروف مات و سربسته و دور از نور نگهداری کرد.

همیشه راهی برای پیشرفت وجود دارد

اسانس گل سرخ

یکی از بهترین و با کیفیت ترین و مهم ترین اسانس هایی که در زمینه عطرسازی و آرایشی بهداشتی مورد استفاده قرار میگیرد اسانس گل سرخ است .

هرچند بسیاری از مشتریان ما که در این مدت با ما همکاری کردند و این باعث افتخار ما می باشد، اطلاعات کامل از اسانس های گیاهی دارند اما خب هر از گاهی سوالاتی برایشان پیش می آید که ما لازم دانستیم در اینجا کمی در این زمینه صحبت کنیم.

یکی از مهم ترین اسانس های گیاهی است که در زمینه عطر سازی و آرایشی _ بهداشتی استفاده می شود که بعد از فرآیند خاصی که بر روی گلاب صورت میگیرد ماده تقریبا زرد رنگی تولید می شود که به همان اسانس گل رز یا گل سرخ شهرت دارد.

همیشه راهی برای پیشرفت وجود دارد

اسانس رز

اسانس رز به رنگ زرد روشن است و عطر و طعم دلپذیری دارد. یکی از ویژگی های این اسانس گل رز این است که در دمای پایین جامد است و اگر در یک محیط با دمای بالا قرار بگیرد، به حالت اولیه و مایع خود باز می گردد.

بنابراین اگر اسانسی که خریداری کرده باشید، در دماهای پایین یا درداخل یخچال جامد نیست، ممکن است اسانس اصل نبوده و با اجزای دیگر مخلوط شده باشد. اسانس گل رز دارای بسیاری از استفاده های دارویی، زیبایی و خوراکی است. به همین دلیل به عنوان با ارزش ترین اسانس جهان شناخته می شود.

همیشه راهی برای پیشرفت وجود دارد