با دوتکنیک ثروت را به خود چسباندم

شاید همه ما تکنیک های زیادی را برای رونق کسب و کار تجربه کرده باشیم ولی ما را به هدفمان که ثروت است نرسانده باشد اما من با هدر ندادن زمان و صبر توانستم در حوزه چسب به ثروت دست پیدا کنم در این مقاله به بررسی انواع چسب های ساختمانی پرداخته شده است.

چسب ایزوگام

قیمت محصولات جانبی برای نصب ایزوگام به آیتم های مختلفی بستگی دارد. چسب ایزوگام برای مدل های قدیمی ایزوگام مصرف داشته و در فرآیند نصب ایزوگام نقش مهمی را ایفا می کند. استفاده از این چسب ها برای ترمیم قسمت های آسیب دیده ی ایزوگام نیز یکی از رایج ترین کاربرد های این محصول می باشد. چسب ایزوگام نیز از ترکیبات قیر و امولسی فایر تولید می شود که بعد از استفاده به خوبی تمام درزها و نقاط از بین رفته ی ایزوگام را پوشانده و عایق رطوبتی بالایی برای ایزوگام ایجاد می کند.

چسب های ماستیک دارای انواع متفاوتی هستند که عبارتند از :

1. چسب ماستیک قیری گرم

2. چسب ماستیک قیری سرد

3. چسب ماستیک پلی یورتان نحوه نصب و اجرا چسب های ماستیک نوع سرد و گرم متفاوت است و حتما باید درجه حرارت و نوع عمودی و افقی بودن ایزوگام در هنگام استفاده از این نوع چسب ها مورد توجه قرار بگیرد.

با دوتکنیک ثروت را به خود چسباندم

چسب آکواریوم

جالب است بدانید چسب آکواریوم تیوپی مدل سناسیل نوعی چسب از جنس سیلیکن استکه برای پر کردن درزها پس از نصب سرویس های بهداشتی،وان حمام،بند کشی کاشی های لعاب دار که برروی کف ویا دیوار نصب شده اند،چسباندن چوب،چسباندن قطعات شیشه ای و پلاستیکی بر روی سطوح چوبی وپلی استری و…مورد استفاده قرار می گیرد.

چسب آکواریوم سناسیل به صورت پمادی ودر وزن ۳۰گرم است که ساخت ایران است و دارای کیفیت و مرغوبیت بالا ودارای نشان استاندارد است.یکی دیگر از ویژگی های این چسب آن است که ضد قارچ بوده که این ویژگی باعث می شود که در محلی که چسب استفاده می شود از رشد قارچ جلوگیری کند که این موضوع در صنایع لوله کشی بسیار اهمیت دارد. یکی دیگر از ویژگی های خوب این چسب آن است که دارای قدرت چسبندگی زیادی است ودر برابر فشار مقاوم است هم چنین در زمان کوتاهی خشک شده واز انعطاف زیادی برخوردار است.

با دوتکنیک ثروت را به خود چسباندم

چسب بند کشی

محصولات باکیفیتی مانند نانو چسب بند کشی و چسب سرامیک خوب در بسیاری از موارد می توانند به شما کمک کنند و در این راه فقط به شما بستگی دارد که از چه محصولی استفاده کنید. در زمان اتمام ساختمان حتماً نیاز به استفاده از نانو چسب بندکشی سرامیک خواهید داشت که می تواند نیاز شما را در این زمینه برطرف کند و باعث شود سراغ نمونه های دیگر این محصول نروید. اگر شما هم می خواهید از سرامیک برای سرویس بهداشتی، حمام یا هر قسمت دیگری از خانه خود استفاده کنید، بهتر است در مورد افزایش طول عمر آن تحقیق کنید. این محصول قابلیت ایجاد عایق و آب بندی را در انواع محیط های مرطوب و غرق آب در داخل و خارج ساختمان بدون تخریب کاشی و سرامیک و همچنین بدون ایجاد لایه و تغییر رنگ در سطح کاشی و سرامیک دارد که معمولاً علت رطوبت از بین رفتن رطوبت در درزها و درزهای کاشی به دلیل اجرای نامناسب، از بین رفتن و آسیب دیدگی ایزوگام و یا تخلیه درزها در اثر شستشوی زیاد با مواد شوینده استفاده می شود، نانو ذرات مقاومت دمایی بالایی در محصول ایجاد می کند که از اثرات مستقیم دما از منفی 70 تا مثبت 100 درجه سانتیگراد در شرایط محیطی خارج از ساختمان و یا مکان هایی با شرایط خاص که نیاز به شستشو و نظافت با آب جوش دارند جلوگیری می کند.

با دوتکنیک ثروت را به خود چسباندم