تلاش کردم و تبدیل به طلاش کردم

پمپ آب

کشاورزان برای آبیاری درختان خود در زمینهای بزرگ از پمپ آب چاه عمیق استفاده می کنند. برای جلوگیری از داغ شدن سطح این محصول بر اثر تابس مستقیم نور خورشید بهتر است آب از زیر زمین که دمای بسیار کمی دارد فوری به درون لوله پداخل آن حرکت کند و درجه حرارت فضای کل این محصول را پایین بیاورد تا هنگام حمل و نقل دست کارگران نسوزد.

برای ساخت منازل مسکونی از پمپ آب لورا چاه تک فاز استفاده می کنند. این محصول در سایزهای کوچک به بازار عرضه می شود و بیشتر در مکانهای که نساز به مکش با سرعت بالا نمی باشد کاربرد دارد و همچنین دارای قطعات ارزان قیمتی برای تعویض و یا بازسازی می باشد و استهلاک کمتری با توجه به کارکرد خود دارد.

در انواع کارخانه جات پمپ آب چاه عمیق با قیمت مختلفی به بازار عرضه می کنند. این محصول باعث می شود تا از آبهای زیرزمینی در مصارف گوناگون خود تهیه نمود که این عمل کمک شایانی به حفظ محیط زیست می کند زیرا کره زمین از منابع آبی قابل استفاده کمی برخوردار است به همین علت بسیاری از افراد به خصوص کشاورزان برای تامین آب مورد نیاز برای پرورش انواع مواد غذایی و میوه ها از این محصول استفاده می کنند.

تلاش کردم و تبدیل به طلاش کردم

پمپ هواده

دستگاه یا پمپ هواده یکی از ملزومات اساسی در جهت حفظ دمای آب و رساندن اکسیژن کافی برای آبزیان شناخته می شود که تاثیر مهمی را در بهبود محیط زندگی آنها فراهم می آورد.

در صنعت آبزی پروری به حداکثر رساندن راندمان تولید و صرفه جویی در زمان، انرژی و هزینه های جانبی از اهداف بسیاری از پرورش دهندگان ماهی و صنعت آبزی پروری می شود.

در شرایط طبیعی و روزمره اکسیژن مورد نیاز آبزیان از طریق جریان هوا تامین می شود اما در صورتی که در پرورش ماهی با تراکم آنها روبرو باشیم امکان تامین اکسیژن کافی وجود نخواهد داشت و چنین شرایطی باعث کاهش رشد و در نهایت آنها خواهد شد.

هواده اسپلش به دلیل طراحی خاص و منحصر به فرد باعث کاهش گازهای موجود در استخر شده و گازهای مضر و پساب های موجود را حتی تا عمق 4 متری استخرها تخلیه نموده و اکسیژن رسانی را تا عمیق ترین قسمت های استخر به راحتی به انجام می رساند.

تلاش کردم و تبدیل به طلاش کردم

پمپ حرارتی

برای دهه ها در سطح جهانی پمپ حرارتی مورد استفاده قرار گرفته اند و به طور موثری در تامین گرمایش و سرمایش ساختمان ها کمک کننده و موثر واقع می شوند. پمپ حرارتی یک دستگاه الکتریکی به حساب می آید که گرما را از یک مکان کم دما استخراج نموده و آن را به محلی با درجه حرارت بالاتر می فرستد.

برای درک بهتر این فرایند دوچرخه سواری را تصور کنید که بر روی یک تپه بازی می کند برای بالا رفتن از تپه کار بسیار دشواری در پیش خواهد داشت اما برای پایین آمدن احتیاج به هیچ گونه تلاشی نخواهد داشت.

مکانیسم این دستگاه به همین صورت می باشد و دمای بالا را به طور طبیعی از مکان هایی با درجه بالاتر به مکانی با درجه حرارت پایین تر انتقال می دهد.

در صورتی که انرژی از یک منبع به دست آید دمای آن کاهش می یابد اگر خانه را به عنوان یک منبع حساب کنید انرژی حرارتی آن حذف خواهد شد و خونه کردن این فضا به آسانی اتفاق می افتد.

تلاش کردم و تبدیل به طلاش کردم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا