چند نکته طلایی درآمدتان را در حوزه آینه افزایش می دهد

شاید ایده های زیادی برای افزایش درآمد را تجربه کرده باشید اما نتیجه ای نگرفته باشید من می خوام تجربه خودم را در کسب و کار انواع آینه به اشتراک بزارم که باعث شد به ثروت برسم. اگر شما هم مایل به افزایش درآمد هستید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

آینه جورچین

آینه های جورچین مد روز هم از نمونه آینه هایی هستند که بیشترین میزان خرید را در بازار فروش آینه ها دارند به این خاطراست که قیمت آینه جورچین به نسبت بالاتر است و  طراحان فضای داخلی آن ها را در رنگ های متعدد خریداری می نمایند و در فضاهای مختلف خانه این نوع آینه ها را به کار می برند. این مدل آینه ها سبب می شوند تا با ایجاد روشنایی بیشتر در محیط، فضاهای مختلف طراحی بروز تری داشته باشند. امروزه در دکوراسیون استفاده از آینه های جورچین باعث تلفیق نور با آینه می شود و به محیط زندگی طراوت و زیبایی می بخشد، آینه های دکوراتیو که از نمونه های جورچین یا پازلی هستند، ایده های جذاب و خلاقانه می باشند که می توان از آن ها در طراحی بخش های متعدد از منزل و محل کار هم استفاده نمود.

چند نکته طلایی درآمدتان را در حوزه آینه افزایش می دهد

آینه دکوراتیو

برای اطلاع ازعوامل موثردر نحوه قیمت آینه دکوراتیو در اینجا مزایای استفاده از آینه در طراحی داخلی ذکر شده است که به شرح زیر است:

1. آینه های توهم فضای بزرگتر را ایجاد می کنند. با یک فضای کوچک و تنگ در خانه خود چه کار می کنید؟ اینجاست که آینه ها سودمند هستند بر کسی پوشیده نیست که آینه ها به ایجاد توهم فضا کمک می کنند – حتی اگر با متراژ بسیار محدود کار می کنید. با آینه مناسب در بهترین مکان، می توانید کوچکترین اتاق را هم جلوه دهید یک آینه همچنین می تواند عمق زیادی به اتاق شما اضافه کند. یک نکته عالی در این حوزه این است که آینه خود را به دیوار روبروی پنجره آویزان کنید تا این توهم ایجاد شود.

. 2خانه خود را با آینه روشن کنید. همراه با افزایش اندازه و عمق درک شده از یک اتاق، آینه ها راهی عالی برای روشن کردن یک اتاق کسل کننده هستند آن ها به ویژه در اتاق هایی با سقف کم، یا پنجره های کوچک موثر هستند اما این ایده را در نظر داشته باشید: آینه شما باید نزدیک یک منبع نور مانند پنجره آویزان شود.

چند نکته طلایی درآمدتان را در حوزه آینه افزایش می دهد

آینه دوزی

در گاهی مواقع خانمهای یک روستا برای دوخت لباس بلوچی با یکدیگر قرارداد می بندند که بر روی لباس ها آینه دوزی و گل دوزی انجام شود که قیمت آینه دوزی ها متفاوت است البته لازم به ذکر است که مادران به تمام دختران خود هنر گلدوزی را از کودکی آموزش می دهند. زنان بلوچ، لباس بلوچی را قسمتی از هویت فرهنگی خود می دانند و در تمام مراسمهای مهمی که دارند این لباس را بر تن می کنند و به فرهنگ غنی خود افتخار می کنند در واقع این قوم یکی از اقوامی هستند که بعد از گذشت این همه سال توانسته است لباس سنتی خود را حفظ کند البه با گذشت زمان تغییرات جزئی در برش و دوخت آن به وجود آمده است. در گذشته خانواده های ثروتمند و سلطنتی برای تزئین لباسهای بلوچی از فلزاتی مانند نقره و طلا استفاده می کردند اما امروزه این فلزات به عنوان جواهر استفاده می شود و روش آینه دوزی جایگزین استفاده آنها شده است چرا که علاوه بر زیبایی بی نظیری که دارد از قیمت مناسب تری نیز برخوردار می باشد.

چند نکته طلایی درآمدتان را در حوزه آینه افزایش می دهد