با کمی تلاش خود را از صفر به صد رساندم

اولین نکته ای که موجب موفقیت من شد انتخاب عرصه درب برای فعالیتم بود زیرا این محصول بازار بسیار خوبی دارد. دومین علت موفقیتم آنالیز رقبا و ارائه خدمات بهتر به نسبت آنها بود. در ادامه می خواهم شما را با محصولات خود بیشتر آشنا کنم.

درب upvc تمام پنل

درب های تمام پنل upvc شامل مشخصات و ویژگی های مختلفی می باشند که موجب راحتی خیال مشتری از این انتخاب خواهند شد. قیمت درب upvc تمام پنل دربازار متفاوت است.

در مصارف درب های upvc تمام پنل برای حمام و سرویس بهداشتی، که همواره با رطوبت و قطرات آب همراه می باشند ضد آب بودن، مقاومت در برابر رطوبت و عدم پوسیدگی این درب ها از ویژگی های شاخص آن ها به شمار می رود.

انتخاب این درب ها به عنوان درب حیاط، با دارا بودن ویژگی عایق بندی، از وارد شدن سر و صدای محیط بیرونی به داخل جلوگیری می کند.

درب های upvc  تمام پنل در مقایسه با انواع مدل های چوبی و آهنی به دلیل وزن کمتر، از قیمت مناسب تری برخوردار می باشند و کیفیت بالایی را ارائه می نمایند.

به طور کلی مدل درب مورد نظر، یراق آلات استفاده شده در آن، ابعاد و اندازه درب، کیفیت و جنس بدنه آن از موارد مهم و تاثیر گذار بر قیمت این محصول می باشند.

با کمی تلاش خود را از صفر به صد رساندم

درب upvc دستشویی

درب های upvc دستشویی به دلیل کیفیت مطلوب و مقاومت بی نظیر در برابر عوامل مخرب محیطی، بهترین انتخاب برای دستشویی و حمام می باشند. قیمت درب upvc دستشویی بسیار مناسب است.

آشنایی با درب upvc دستشویی

امروزه استفاده از درب upvc بسیار رایج بوده و ویژگی های منحصر به فرد آن، موجب انتخاب این محصول برای قسمت های مختلف ساختمان شده است.

درب های upvc از پلاستیکی فشرده و باکیفیت ساخته شده و به نسبت مدل های pvc از مزایای ویژه ای برخوردار می باشند.

در صورتی که برای دستشویی و حمام خانه خود به دنبال درب های باکیفیت با طول عمر بالا می باشید، یکی از نمونه های درب upvc را انتخاب و خریداری نمایید.

مدل های مختلف این محصول به صورت تمام شیشه، تمام پنل و مدل های ترکیبی شیشه و پنل، باتوجه به تنوع سلیقه مشتریان طراحی می شوند. قیمت درب های upvc به نسبت قابلیت ها و امکاناتی که ارائه می دهند بسیار کم بوده و این محصول را می توان با قیمتی مناسب تر از انواع درب های آلومینیومی خریداری کرد.

با کمی تلاش خود را از صفر به صد رساندم

درب upvc سرویس بهداشتی

از مهم ترین ویژگی های درب های upvc سرویس بهداشتی، می توان به ضد آب بودن و مقاومت فوق العاده آن ها در برابر رطوبت و نم زیاد اشاره نمود. قیمت درب upvc سرویس بهداشتی مقرون به صرفه است.

این درب ها دارای وزنی مناسب هستند و نصب آسانی دارند.

همچنین بدنه آن ها از ضخامت مناسبی برخوردار بوده و توان تحمل ضربه و فشار را دارا می باشند.

تنوع در ابعاد و اندازه و همچنین رنگبندی و مدل، از دیگر ویژگی های متمایز درب های upvc سرویس بهداشتی به شمار می روند که سلیقه های مختلف را پوشش می دهند.

این درب های کاربردی طول عمر بالایی دارند و بدون هیچ گونه تغییری تا سال ها قابل استفاده هستند و در برابر گرما و حرارت عایق می باشند و قابلیت بازیافت شدن دارند. شما می توانید با مراجعه به سایت های فروش معتبر و فروشگاه های فعال در سطح شهر، از قیمت این محصول اطلاعات دقیقی را کسب نمایید.همچنین خاصیت عایق بودن درب های تمام پنل مانع از خروج گرما یا سرمای خانه به بیرون شده و بدین ترتیب موجب صرفه جویی در مصرف انرژی خواهد شد.

با کمی تلاش خود را از صفر به صد رساندم