با نبات موفقیت برایم شیرین تر شد

پدرم سال ها بود که در عرصه نبات فعالیت داشت من نیز وارد این حوزه شدم و با استفاده از وب سایت اینترنتی فروش محصولاتمان را ده برابر کردم و به گسترش کسب و کارمان پرداختم. در ادامه با محصولات ما بیشتر آشنا خواهید شد.

نبات تخت

از زمان های گذشته تا به امروز تولید انواع نبات پولکی در کشور ایران دستخوش تغییراتی شده و این تغییرات سبب رضایت مشتریان نیز گردیده است. قیمت نبات تخت بسیار به صرفه است.

به طور مثال برای تهیه انواع نبات پولکی از طعم های مختلف ادویه جات و مرکبات استفاده می شود که سبب طعم دار نمودن نبات ها و همچنین بالا بردن خواص آن ها می گردد.

در نتیجه افراد بیشتری ترغیب به خرید این خوراکی ها می شوند به این خاطر که عطر و طعم آن ها لذیذ تر از انواع نبات پولکی ساده است.

نبات های پولکی از خوراکی هایی هستند که در کنار نوشیدنی های گرم سرو می شوند و جایگزین عالی برای شکر و قند هستند.

این خوراکی ها کمترین آسیب را به دندان ها می رسانند.

به این خاطر که به هنگام میل نمودن، نیاز به جویده شدن ندارند. این نبات ها خیلی سریع با نوشیدنی های گرم ترکیب شده و درون نوشیدنی حل می شوند و طعم نوشیدنی ها را شیرین تر می نمایند.

خریداران نبات پولکی با توجه به سلیقه خود می توانند هر کدام از انواع مختلف نبات پولکی را تهیه نمایند.

اما لازم است که برای نگهداری از آن ها نکاتی را مد نظر قرار دهند، مهم ترین نکته پس از خریداری نبات های پولکی نگهداری آن ها در ظرف های در بسته است.

با نبات موفقیت برایم شیرین تر شد

نبات زعفرانی پایتخت

نبات از جمله محصولاتی است که در اغلب خانه های ایرانی می توان آن را یافت و با توجه به اینکه قیمت چندان بالایی ندارد معمولا مشکلی در تهیه انواع مختلف نبات وجود نخواهد داشت. قیمت نبات زعفرانی پایتخت مناسب است.

نبات به شیوه های مختلفی قیمت گذاری می شود که یکی از مرسوم ترین روش های آن شکل ظاهری نبات است زیرا برخی جنبه مجلسی داشته و در مدل های شیک روانه بازار می شوند.

بین قیمت نبات چوبی، نبات شاخه ای، دانه ای، تخت و پودری اختلافاتی وجود دارد و نحوه بسته بندی هم می تواند نوسانات قیمتی متعددی به وجود آورد.

برخی از ادویه ها که به عنوان طعم دهنده مورد مصرف قرار می گیرند گران قیمت هستند از جمله زعفران و هل که گران ترین نمونه ادویه ها بوده و موجب افزایش قیمت نبات خواهند شد.

نبات را به شکل کیلویی خرید و فروش می کنند و در مورد تمامی انواع و اشکال آن حجم نبات بر اساس کیلوگرم محاسبه و قیمت گذاری می شود.

با نبات موفقیت برایم شیرین تر شد

نبات پولکی

نبات چوبی زعفرانی پایتخت، باتوجه به ویژگی های منحصر به فرد خود، از بهترین محصولات مجموعه پایتخت به شمار می رود. قیمت نبات پولکی به عوامل مختلف بستگی دارد.

این محصول بدون هیچ گونه مواد افزودنی و با استفاده از مرغوب ترین نوع زعفران به تولید می رسد و دارای طعم و عطری طبیعی بوده و رنگ زرد جذابی دارد.

نبات چوبی که با نام نبات تک نفره نیز شناخته می شود، دارای وزنی مشخص بوده و به طور استاندارد برای شیرین کردن یک فنجان چای یا دمنوش کافی است.

زیاده روی در مصرف نبات مشکلات زیادی را به همراه دارد اما این شیوه تولیدی راهی بسیار مناسب برای حفظ سلامتی و استفاده از نبات به مقدار نیاز است.

به طور تقریبی هر نبات چوبی، وزنی حدود ۱۵ گرم دارد، وجود کلاله های زعفران روی این نبات، علاوه بر زیبایی، به خواص این محصول افزوده است.

با نبات موفقیت برایم شیرین تر شد