عسلی که باعث خلاقیت کسب و کارم شد

داشتن یک ایده خلاقانه برای کسب ‌و کار می‌تواند شما را در بین رقبایتان متمایز کند و من با پیشنهاد یکی از دوستانم فعالیت خود را در حوزه عسل راه اندازی کردم و توانستم به در مدت زمان کم به رونق بیشتر کسب و کارم برسم در ادامه با انواع عسل آشنا خواهیم شد.

عسل سبلان شهد

عوامل متعددی بر روی قیمت عسل سبلان شهد با موم تاثیر گذار است اما مهم ترین دلیل قیمت مناسب این محصول تولید فراوان آن است، کوه های سبلان شرایط تولید زیاد عسل را برای زنبورداران فراهم کرده است.

قیمت نهایی عسل شامل هزینه زنبورداران، هزینه بسته بندی و حمل و نقل آن است، زنبورداران اصولاً محصول خود را به صورت عمده می فروشند که هزینه برداشت بعدی را به دست بیاورند.

عسل طبیعی با اسمهای مختلف و خاص گوناگون در بازار دیده می شود، مانند، عسل سبلان اردبیل و هر کدام از عسلها خواص و ویژگیهای منحصر به خود را دارند برای اینکه از فواید آن بهره مند شوید باید از خواص و مزاج خود آگاه باشید.

عسل دارای طبعهای گوناگونی است به همین دلیل می گویند باید بنا به مزاج خود عسل را تهیه کنید، اگر فردی گرم مزاج هستید باید عسلهایی با طبع سرد مانند عسل کنار را مصرف نمایید.

عسلی که باعث خلاقیت کسب و کارم شد

عسل طبیعی سقز

عسل طبیعی و عسل گفته می شود که کاملاً توسط زنبور ها و از صحت گیاهان درست شده باشد و عسل طبیعی کوهی صادراتی عسلی است که کاملاً توسط زنبور ها و از شهد گیاهان درست شده باشد و بدون هیچ دخالتی از طرف انسان باشد.

به دلیل تولید کم عسل کوهی قیمت عسل طبیعی سقز صادراتی بالاتر از بقیه عسلها است و از دیگر فواید عسل طبیعی کوهی آن است که برای افزایش قوای جنسی، شیمی درمانی و غیره مفید می باشد.

این عسل در دامنه کوهها و در ارتفاعات کوهستانهای سرد پیدا می شود و به خاطر این که عسل کوهی کیفیت بالایی دارد و کمیاب است.

همینطور می‌توان گفت قیمت عسل طبیعی صادراتی بالاست و عسل طبیعی کوهی به دلیل خاصیتهای فراوانی که دارد به عنوان یک ماده درمانی هم مورد توجه قرار گرفته است.

شما با پرداخت قیمت عسل طبیعی صادراتی آن را به خانه خود ببرید و شما سالها می توانید هم به عنوان غذا و هم به عنوان دارو از آن استفاده کنید.

عسلی که باعث خلاقیت کسب و کارم شد

عسل طبیعی کوهستان وحشی

عسل طبیعی کوهستان نسبت به عسل های دیگر از انواع خواص و ویژگی غذایی گرفته تا خواص بالای دارویی را در برمی گیرد فروش عسل طبیعی کوهستان وحشی به دلیل خواص فراوان این عسل بسیار رایج است. قیمت عسل طبیعی کوهستان وحشی بسیار مناسب می باشد.

خواص عسل طبیعی کوهستان نسبت به انواع عسل بیشتر بوده و علاقمندان به طب سنتی بر این باورند که گرمای طبع عسل در این نوع از عسل بیشتر می باشد.

عسل سرشار از آنتی اکسیدان است این ماده در بدن در جلوگیری از بروز انواع سرطان بسیار موثر است و همچنین در صورت بروز این بیماری خطرناک در بهبود آن تاثر فراوانی دارد.

عسل همچنین برای بهبود سردردهای مزمن و بیماریهای مربوط به سیستم عصبی بسیار مفید است از عسل همچنین در بهبود و جلوگیری از انواع بیماریهای گوارشی استفاده می نمایند.

عسلی که باعث خلاقیت کسب و کارم شد