پیشنهاد می کنم راز ثروتمند شدن من را اینجا پیدا کنید

قیمت ایزوگام بدون فویل

قیمت ایزوگام بدون فویل بسته به عوامل مختلف از جمله جنس، کیفیت و برند متفاوت می باشد. به طور کلی می توان گفت نوع دو لایه ایزوگام بدون فویل به دلیل داشتن ضخامت بالا، دارای مقاومت قابل ملاحظه ای است و برای سرویس بهداشتی، استخر و مکان های بسیار مرطوب که بیشتر در معرض آب و رطوبت هستند، استفاده می شود و بیشترین بازدهی را دارد‌. به طور کلی از مزایا و ویژگی های بارز این ایزوگام می توان به انعطاف پذیری بسیار زیاد، وزن کم و بسیار سبک آن اشاره نمود. همچنین این محصول از قیمت مناسبی برخوردار است و در مقایسه با ایزوگام فویل دار، به طور ویژه ای ارزان تر می باشد و در هزینه های تان صرفه جویی می کند.

پیشنهاد می کنم راز ثروتمند شدن من را اینجا پیدا کنید

قیمت ایزوگام پشت بام آپارتمان

بسته به کیفیت، محل فروش و برند ایزوگام مورد استفاده برای پشت بام، قیمت ایزوگام پشت بام آپارتمان نیز متفاوت است. همچنین هزینه نصب ایزوگام برای قسمتهای مختلف ساختمان نیز متفاوت است که این مقدار نیز به هزینه کلی ایزوگام اضافه می شود. در مجموع جهت تخمین و محاسبه قیمت ایزوگام روی پشت بام باید متراژ به کار رفته را در قیمت هر متر مربع به علاوه هزینه نصب آن ضرب کرد. متراژ ایزوگامی که برای هر سطح از جمله پشت بام استفاده می شود تقریباً ۲۵ درصد بیشتر از مساحت آن سطح است. به این ترتیب به ازای هر صد متر مربع مساحت پشت بام، باید ۱۲۵ متر ایزوگام به کار برد.

پیشنهاد می کنم راز ثروتمند شدن من را اینجا پیدا کنید

قیمت ایزوگام بام گستر

قیمت ایزوگام بام گستر زمانی که از تولیده کننده بدون واسطه این عایق خریداری شود به نسبت مناسب تر خواهد بود. به طور کلی اگر خواهان کسب اطلاعات از قیمت ایزوگام بام گستر به همراه نصب آن در سال ۱۴۰۱هستید، بهتر است بدانید هزینه نصب با توجه به محدوده و فضای مورد استفاده متغیر می باشد. به عنوان نمونه اگر قصد ایزوگام بام گستر استخر خود را دارید قیمت نصب به شرایطی مانند شکل، ابعاد و مساحت آن مربوط می شود. برای ایزوگام بام گستر سرویس بهداشتی، به دلیل حساسیت بالای این محیط همیشه مرطوب، قیمت گذاری به میزان سختی، کیفیت و مساحت محیط متغیر می باشد. این پوشش دارای مزایای فراوانی است که سبب کنار گذاشتن روش های قدیمی و جایگزینی آن شده است.

پیشنهاد می کنم راز ثروتمند شدن من را اینجا پیدا کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا