استراتژي طلایی که من را به ثروت رساند

کسب وکار جانبی شما می تواند پروژه سودآوری باشد که در طول تعطیلات آخر هفته انجام می دهید. اما اگر سود بیشتری بخواهید چه کاری باید انجام دهید؟ پاسخ این است که شما با به کارگیری 5 استراتژی زیر می توانید شغل جانبی (دوم) پر در آمدی را راه اندازی کنید.

استراتژی اول این است که به دنبال مشتریانی باشید که می توانند خریدی را از شما انجام دهند. این ها ممکن است مشتریانی با بودجه بزرگ یا مشتریانی با تاثیرگذاری زیاد در میان مخاطبان هدف شما باشند. استراتژي طلایی من فعالیت در بستر اینتنرت بود که سبب شد در محصول پد الکلی به خوبی شناخته ومعتبر شوم و در نهایت به ثروت برسم.

پد الکلی اسپی

از مهم ترین خصوصیات پد الکلی اسپی تزریقات باید به قابلیت ضدعفونی کنندگی بالای آن اشاره داشت.

پدهای الکلی سبب پاک کردن لکه خون از روی لباس یا دیگر سطوح می‌ شوند، قابلیت حلال بودن الکل سبب می‌ شود تا خونی که درون تار و پود لباس نفوذ پیدا کرده است ثابت نماند.

پدهای الکلی سبب کاهش حالت تهوع می‌ شوند، از علائم رایج در بیشتر بیماری ها می توان به حالت تهوع اشاره داشت که در بیمارستان ها برای کاهش این حالت، از پد الکلی استفاده می کنند.

یکی دیگر از خصوصیات پدهای الکلی جلوگیری از بروز قارچ پوستی است، با استفاده از این پدها می توان التهابات قرار گرفته بر روی پوست را کاهش داد.

استراتژي طلایی که من را به ثروت رساند

پد الکلی نیوساد

پد الکلی نیوساد یکی از بهترین برند های مهم در تولید پد الکلی یکبار مصرف می باشد که با استفاده از نخ های آغشته به ایزوپروپیل الکل ۷۰ درصد به تولید می رسد.

به منظور جلوگیری از خشک شدن و آلوده شدن این محصول، داخل فویلی از جنس آلومینیوم با شکل مربع و گاهی مستطیل، آن را می پیچند.

این فویل ها قابلیت باز شدن از چهار جهت را داشته و به این ترتیب سرعت انجام کار را بالاتر می برند.

پدهای الکلی یکبار مصرف، مقاومت فوق العاده ای در برابر باکتری ها و عوامل بیماری زا دارند، وارد جریان خون نشده و اثرات درمانی خود را از راه جذب پوست، بر بدن می گذارند.

این محصولات کاربردی به صورت کاملا استاندارد به تولید می رسند، یکبار مصرف می باشند و امکان استفاده از آن ها بیشتر از یکبار وجود ندارد‌.

استراتژي طلایی که من را به ثروت رساند

پد الکلی اسکین لایف

توجه داشته باشید پد الکلی اسکین لایف سبب ضعیف نمودن باکتری ها و میکروب های قرار گرفته بر روی پوست می شود.

به دلیل ویژگی ضد عفونی نمودن پد الکلی، این محصول به هنگام تزریقات بر روی قسمت مورد نظر پوست مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

با استفاده از پد الکلی پزشکی می توان سطح پوست را عاری از هرگونه میکروب نمود، پد الکلی پزشکی برای کاهش التهابات و قارچ های پوستی نیز موثر است.

افرادی با پوست‌ های حساس که دچار التهاب پوست شده‌ اند با پد الکلی می توانند التهابات پوست خود را درمان نمایند.

استراتژي طلایی که من را به ثروت رساند