محصول نابی که با یک تیر به دو نشان موفقیت و ثروت زد

یکی از مهم ‌ترین فاکتورهایی که در ثروتمند شدن و موفقیت افراد تأثیر گذار می‌ باشد این است که فعالیت خود را در چه زمینه ‌ای شروع کرده باشند و من توانستم با محصول عالی خود در حوزه کیوی تیری به سمت ثروت و موفقیت نشانه بروم و موفقیت و ثروت را به دست آورم. 

کیوی در تنکابن

کیوی در تنکابن یکی از معروف ترین انواع کیوی در کشور می باشد. در شمال کشور به علت آب و هوای مناسب و خاک مساعدی که دارد میوه کیوی رشد و پرورش بسیار خوبی داشته و همواره مرغوب ترین نمونه ها مربوط به کیوی در تنکابن است. قیمت این محصول پرطرفدار از کیلویی 19 تا 40 هزار تومان بسته به نوع و کیفیت آن متغییر می باشد. قیمت این محصول بر اساس نوع کیوی، محل برداشت، محصولات بسته بندی، نحوه خرید و فروش و میزان تقاضا و عرضه آن در بازار می باشد که خرید این محصول با قیمت مناسب فقط و فقط از تامین کنندگان اصلی مقدور است.

محصول نابی که با یک تیر به دو نشان موفقیت و ثروت زد

کیوی سر باغ

بیش از نیمی از محصول تولید شده باغدارن شمال کشور صادر می شود به علت با کیفیت بودن میوه کیوی تولید ایران و نبود تولید کننده در اطراف کشور تقاضا برای خرید میوه کیوی سر باغ بسیار زیاد است. باغداران میوه کیوی را در سردخانه نگه می دارند تا زمان مناسب برای فروش برسد کیوی سر باغ ایران با یک قیمت خوب به کشور های روسیه ترکیه هند و کشور های جنوب خلیج فارس صادر می شود. اداره بازرگانی باید شرایط را برای صادرات این محصول با برند های معروف ایجاد کند بازار کیوی می تواند ارز اوری خوبی برای کشور داشته باشد.شما هم برای یک خرید یا فروش با قیمت عالی با ما تماس بگیرید.

محصول نابی که با یک تیر به دو نشان موفقیت و ثروت زد

کیوی طلایی

کیوی طلایی یکی از خوش طعم ترین انواع کیوی می باشد. نوع بسته بندی و چینش کیوی در داخل سبد در خرید بسیار اهمیت داشته بسته بندی مناسب کیوی باعث می شود در هنگام حمل و جابجایی میوه آسیب نبیند و سالم بدست مصرف کننده برسد. علاوه بر موارد فوق لازم است که در هنگام خرید به سالم بودن تازگی درشت بون توجه نمود. در صورتی که کیوی طلایی کیفیت خوبی رخوردار باشد و موارد بهداشتی در بسته بندی آن رعایت شود صادرات کیوی سود زیادی برای صادر کننده در بر دارد. امروزه فروشندگان کیوی طلایی را در بسته بندی های مختلف قرار داده و در بازار با قیمت های مختلف به فروش می رسانند.

محصول نابی که با یک تیر به دو نشان موفقیت و ثروت زد