با یافتن تکنیک های ثروتمند شدن بر قله ثروت ایستادم

ست سرم خارجی

برخی از تولید کنندگان ترجیح می دهند محصولات خود را به طور مستقیم در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. اکثرا این ست سرم خارجی به صورت عمده از طرف تولید کنندگان در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند.

برای اتصال سرم با ست سرم ابتدا باید ست را از طریق قسمتی که اسپایک نامیده می شود وارد کیسه مایع کرد. سپس غلتک روی شیلنگ را باز می کنند تا مایع درون شیلنگ جریان یابد و کمی از سمت دیگر خارج شود.

در این مرحله برای اتصال قسمت دیگر به رگ بیمار باید از سوزن  موجود در انتهای ست سرم استفاده کرد و یا به صورت مجزا از آنژیوکت استفاده نمود و سپس ست را به آن وصل کرد. دقت داشته باشید که سوزن آنژیوکت دقیقا درون ورید قرار بگیرد تا مایعات وارد رگ شوند،بهتر است برای محکم نمودن آنژیوکت و ست سرم از چسبهای ضد حساسیت استفاده نمود.

در صورتیکه جایگذاری آنژیوکت و اتصال ست سرم توسط فرد خبره ای صورت گیرد تا سه روز می توان از این ست برای تزریق استفاده نمود و هیچ گونه مشکلی به وجود نخواهد آمد. بعد از سه روز دوباره باید آنژیوکت و ست سرم جدیدی مورد استفاده قرار گیرد.

با یافتن تکنیک های ثروتمند شدن بر قله ثروت ایستادم

ست سرم پزشکی

شما می توانید هر محصولی را در رنج قیمتی مورد نظر خود خریداری کنید، محصولاتی که قیمت بالاتری دارند معمولا کیفیت قابل قبول تری دارند.

شما می توانید ست سرم پزشکی خون با کیفیت را با خرید در تعداد بالا ارزان تر بخرید، در هنگام خرید دقت داشته باشید تا ستی که قصد خرید آن را دارید بسته بندی استریلی داشته باشد و همچنین تاریخ تولید و انقضا بر روی آن یادداشت شده باشد.

ست سرم زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که می خواهیم در مدت زمان کم مایعات زیادی را وارد بدن بیمار بکنیم، همچنین استفاده از این ستها باعث کاهش نیاز به تزریقات پی در پی به بیمار می شود و می توان آمپولها را در خود سرم تزریق کرد تا رقیق شده و به آهستگی وارد بدن بیمار شود و یا مستقیما از قسمت آنژیوکت به بیمار تزریق نمود.

با یافتن تکنیک های ثروتمند شدن بر قله ثروت ایستادم

ست سرم چینی

گفتیم که به وسیله ای که رابط بین بدن فرد و کیسه حاوی سرم است ست سرم چینی می گویند که استفاده از آنها در داخل بیمارستانها بسیار معمولی و عادی می باشد. استفاده از این ستهای سرم برای پرستارانی که سابقه کاری ندارند و مبتدی هستند بسیار راحت می باشد.

به طور کلی گفته می شود که میزان مایعی که از طریق سرم وارد بدن یک فرد می شود نباید از حجم سی تا پنجاه میلی لیتر در 24 ساعت بیشتر باشد که البته این میزان با توجه به سن فرد و همچنین وزن او متفاوت می باشد.

برای انتقال مایعات حاوی مواد غذایی و همچنین انواع داروها به بدن بیماران از ست سرم استفاده می شود که از سالهای بسیار دور متداول بوده است و چیز جدید و عجیبی نمی باشد. در داخل بیمارستانها به محض ورود بیمار جدید به دست وی یک آنژیوکت وصل می نمایند.

با یافتن تکنیک های ثروتمند شدن بر قله ثروت ایستادم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا