در معادله پولسازی موفق به کسب ثروت شدم

تمام ما در طول زندگی ‌مان برای کسب ثروت فعالیت می ‌کنیم. اما مهم این است که از چه راهی به ثروت می‌ رسیم که موفقیت ما را تضمین کند. من توانستم با فعالیت در حوزه پر فروش خوراک دام از طریق ارائه محصولات با کیفیت بهتر از رقبا عمل کنم و در جایگاه بالایی در این بازار قرار گرفتم و در نهایت ثروت بزرگی را بدست آوردم که موجب افتخار خانواده ام گشت.

خوراک دام شیری

توجه داشته باشید هر چقدر که کیفیت خوراک دام شیری بالا باشد، احتیاجات گاو و گوسفند های شیرده را به بهترین شکل ممکن تامین خواهد کرد. اگر شما هم دام شیری دارید و می خواهید که مشخصات بهترین خوراک این دام را بدانید، حتما این قسمت از مقاله را مطالعه کنید. در واقع برای دام شیری بهترین خوراک، خوراکی است که درصد پروتئین و چربی مناسب و بالایی داشته باشد. معمولاً خوراک دام به صورت تازه در اختیار گاو و گوسفند قرار می‌ گیرد که همین موضوع سبب افزایش اشتها و رشد و نمو بهتر آنها می گردد. این خوراک هضم آسان و راحت تری دارد.

در معادله پولسازی موفق به کسب ثروت شدم

خوراک دام سبک

همه دام ها از جمله دام سبک، برای تامین انرژی، نیاز به یک خوراک مناسبی دارند که هضم آسانی داشته باشد که معمولا محصول خوراک دام سبک دارای ویژگی های زیر است: خوراک دام سبک سرشار از مواد معدنی است که این ترکیبات ارزشمند برای سلامت و رشد دام ها اهمیت زیادی خواهد داشت. این خوراک، هضم بسیار آسانی دارد و سبب ایجاد مشکلاتی همچون نفخ و اسهال در دام نمی گردد.  مواد معدنی و ویتامین های موجود در این خوراک به وزن گیری بهتر دام کمک می ‌کند. لازم به ذکر است بدانید، ویروس و باکتری های موجود در بدن دام را این خوراک به خوبی از بین می برد.

در معادله پولسازی موفق به کسب ثروت شدم

خوراک دام کنسانتره

خوراک دام کنسانتره یکی از محصولات غذایی دام ها می باشد که به خاطر داشتن بازدهی بالا و قیمت مناسب همواره مورد تقاضای دامداران و پرورش دهندگان گاو و گوسفند در کشور می باشد. از مهمترین مزایای استفاده از خوراک دام کنسانتره این است که میتوان وزن بره ها را تا ۱۰ کیلوگرم به صورت ماهیانه افزایش داد. برای تولید خوراک دام کنسانتره از محصولاتی مانند ذرت عمل آوری شده چوب ایرانی کلزا پروبیوتیک ویتامین های محلول در چربی بافر ها ده‌ها محرک رشد گیاهی مجاز دیگر استفاده میشود که سبب رشد چشمگیر دام های شما برای مدت زمان کوتاه خواهد شد.

در معادله پولسازی موفق به کسب ثروت شدم