فوت و فن حیرت انگیز ثروتمند شدن را بیاموزید

از کارتان لذت ببرید و برای کسی کار کنید که تحسینش می‌ کنید. ممکن است این کار آسان نباشد؛ اما اگر بهایش را بپردازید و از دشواری‌ های لازم گذر کنید، می‌ توانید شغل و یا کسب و کاری را برای خود راه‌ اندازی کنید که از آن لذت می‌ برید. تا پایان مقاله همراه ما باشید و با حوزه ای پر سود بیشتر آشنا شوید.

میوه به اصفهان

با خرید میوه به اصفهان می توان در هر زمان از سال به هر نوع میوه دسترسی داشت، میوه های به اصفهان طعم میوه تازه دارند و بسیار خوش طعم و لذیذ هستند.

این خوراکی ها هزینه کمتری نسبت به میوه های فریز شده دارند و بافت آن ها بسیار سبک است.

میوه به اصفهان را می توان برای رفع دل پیچه نیز استفاده کرد، همچنین در طب سنتی از این میوه برای رفع مشکلات معده و بسیاری از بیماری ها استفاده می شود.

عدم بسته بندی و فرآوری سبب شده است که حجم قابل توجهی از ارزش افزوده را که می توانیم تولید کنیم و سبب ارز آوری به کشور شویم را از دست می دهیم.

فوت و فن حیرت انگیز ثروتمند شدن را بیاموزید

میوه گلابی اسپادانا

لازم به ذکر است میوه گلابی اسپادانا سرشار از قند ها، اسید های آلی، آنزیم ‌ها، فیبر ها، تانن ‌ها، مواد نیتروژنی و پکتینی، ویتامین ‌های C، B1، P،PP، کاروتن (پروویتامین A) و همچنین فلاونوئید ها و فیتون‌سید ها (کالریزر) است.

ارزش اصلی گلابی در محتوای فیبر های غذایی (2.3 گرم / 100 گرم) است، محتوای ویتامین C آن کم است، از نظر محتوای اسید فولیک، گلابی حتی نسبت به مویز سیاه برتری دارد.

میوه گلابی اسپادانا معمولا شیرین تر از سیب به نظر می رسد، حتی اگر حاوی قند کمتری باشد، بسیاری از انواع گلابی سرشار از عناصر کمیاب از جمله ید هستند.

گلابی حاوی مقدار زیادی اسید فولیک است که برای کودکان، زنان باردار و کسانی که نگران مشکلات خونساز هستند بسیار مهم است.

فوت و فن حیرت انگیز ثروتمند شدن را بیاموزید

میوه تمر هندی

لازم است بدانید میوه تمر هندی غلافی است که در آشپزی آسیایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و به دو صورت شیرین و ترش استفاده می شود.

تمر هندی شیرین و تمر هندی ترش میوه یکسانی هستند و میوه تمر هندی را در هر مرحله رسیدن می توانید بخورید، اما تمر هندی کوچک تر ترش تر بوده و نوع روسیده آن شیرین تر است.

میوه تمر هندی ترش بهتر است برای خمیر یا آب یا کنسانتره تمارین استفاده شود، زیرا شفاف ترین طعم را دارد.

رایج ترین استفاده از میوه تمر هندی برای طعم دادن به دسر هایی مانند بستنی یا شیرینی های کوچک است.

میوه تمر هندی ترش نوع جوان تر و کمتر رسیده تمر هندی است و با رسیدن میوه تمر هندی گوشت آن نرم و شیرین می شود و به راحتی می توانید آن را همانطور که هست بخورید.

فوت و فن حیرت انگیز ثروتمند شدن را بیاموزید