همکاري وودافون استراليا و اريکسون سوئد

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”راسل هيويت”مدير عامل وودافون استراليا گفت :بر اساس اين قرارداد اريکسون به عنوان يک شرکت فروشنده نرم افزار و سخت افزار از سرويس هاي پهن باند بين المللي تلفن همراه بر پايه فناوري HSPA پشتيباني خواهد کرد.
وي افزود: طبق برنامه زمان بندي قرار است کار اجرا و تکميل اين طرح تا پايان سپتامبر 2008ميلادي به پايان برسد.
هيويت گفت: وودافون و اريکسون قرار است با تشکيل يک گروه مهندسي ويژه کار ارتقا سايت هاي فناوري نسل دوم و نسل سه و نيم وودافون را انجام دهند.
مدير عامل وودافون استراليا افزود:بر اساس اين قرارداد همچنين وودافون قصد دارد با استفاده از آخرين نرم افزارها و سخت افزارها ي اريکسون شبکه تلفن همراه 900و 1200مگاهرتزرا در نواحي  روستايي استراليا ارايه دهد.
 اريکسون شرکت سوئدي است که در سال 1876پايه ريزي شد وفعاليت اصلي اين شرکت در زمينه تهيه شبکه ارتباطي مي باشد.
اين شرکت بعد ازادغام با سوني ژاپن در حال حاضر به عنوان يکي از بزرگ ترين توليد کنندگان گوشي جهان شناخته شده است.
 تعداد کاربران در استراليا تا ژوئن 2006ميلادي حدود 19ميليون و800هزار مشترک و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور 96.95درصد بوده است.
در اين کشور6اپراتور ارتباطي وجو دارد که تلسترا با 9ميليون و300هزار کاربر رتبه اول و وودافون با سه ميليون و 144هزار ربته سوم  را در جدول رده بندي به خود اختصاص داده اند.
وودافون که اپراتوري انگليسي است در کشورهاي چون استراليا،آمريکا،نيوزلند،آفريقاي جنوبي، مصر، هند، ترکيه و بيشتر کشور هاي اروپايي شعبه دارد.
اين اپراتور سرويس هاي مختلف مانند GSM,GPRS,EDGE,UMTSHSDPA ,CDMA به کاربران خود ارايه مي کند.
تعداد کاربران اين اپراتور تا 3مارس 2007 حدود 206ميليون نفر بوده است.
134/ 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا