همکاري Inmarsatبا سه اپراتور تلفن همراه آمريکايي

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”اندي سوکاواتي”مدير عامل اينمارست در بيانيه اي اعلام کرد: مذاکرات با اين سه اپراتور آغاز شده است وانتظار داريم اين طرح ساليانه حدود 115ميليون دلار درآمد براي اين شرکت در بر داشته باشد.
وي در گفت و گو با رويترز گفت:در صورت به نتيجه رسيدن مذاکرات قصد داريم سرويس هاي ترکيبي ماهواره اي و زميني تلفن همراه را ارايه دهيم.
سوکاواتي تصريح کرد: در اين نمونه از سرويس ها کاربران مي توانند ارتباطات خود را از طريق شبکه هاي مرسوم ارتباطي برقرار کنند و هنگامي که در منطقه اي دور افتاده يا نواحي که تحت پوشش سرويس هاي زميني نيست، قرار گرفتند از سرويس هاي ماهواره اي شبکه ها استفاده کنند.
 Inmarsat plc شرکت ارتباط از راه دوربين المللي است که در سال 1979تاسيس شد  ودر ابتدا يک سازمان بين دولتي بود.
اين شرکت  در حال حاضر 11ماهواره مخابراتي را اداره مي کند و سهام آن شرکت در ژوئن 2005در بازار بورس لندن به مزايده گذاشته شد.
AT&T که توزيع کننده گوشي هاي آيفون است يکي از بزرگترين اپراتورهاي تلفن همراه در آمريکا به شمار مي ايد.
در آمريکا 18اپراتور ارتباط از راه دور فعال وجود دارد که AT&Tبا بيش از 70ميليون کاربر و ارايه سرويس هايي چونAMPS,TDMA,GSM,GPRS ,EDGE ,UMTSوHSDPAرتبه اول را در آمريکا و رتبه دهم را در جهان به خود اختصاص داده است.
تي موبايل اپراتور تلفن همراه آلماني است که به کشورهاي آلمان،آمريکا، شيلي، کلمبيا، پاراگوئه، اروگوئه، مکزيک، پورتريکو، اکوادور، پرو، برزيل، جمهوري دومنيکن، گواتمالا، هوندوراس،نيکاراگوئه،اکوادور و السالوادورسرويس ارايه مي دهد.
اين اپراتور تا 11سپتامبر 2007حدود113ميليون و 700هزار کاربر داشته است.
وريزون وايرلس دومين اپراتور بزرگ آمريکا و يازدهمين اپراتور بزرگ جهان به شمار مي آيد.
تعداد کاربران اين اپراتور تا پايان سپتامبر 2007بيش از 63ميليون نفر اعلام شده است.
134/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا