سنگاپوري ها در زمينه استفاده ازسرويس پيام فوري در آسيا اول هستند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، تحقيقات اين مرکز نشان مي دهد که جوانان تايوان و مالزي به طور مشترک در آسيا رتبه دوم و تايلندي ها رتبه سوم استفاده از سرويس پيام فوري را به خود اختصاص داده اند.
در اين گزارش همچنين آمده است:ميانگين سني اين افراد بين 15تا 24 سال است.
 در اين گزارش ميانگين زماني را که افراد در سنگاپور از اين سرويس استفاده مي کنند بيش از 4 ساعت و در تايوان و مالزي سه ساعت و 48دقيقه اعلام شده است.
اين مطالعه توسط شرکت تحقيقاتي “سينووات” و با بررسي روري 11هزار جوان در بيش از 20کشور آسيايي تهيه شده است.
در اين گزارش همچنين آمده است که ضريب نفوذ استفاده از سرويس هاي پرسرعت اينترنتي درسنگاپور به طور فزاينده اي در حال گسترش است.
“سينووات”همچنين در گزارش خود اورده است:با توجه به بررسي هاي انجام شده همچنين مشخص شد جوانان تايلندي  با 4ساعت و 36 دقيقه بازي در روز در صدرکاربران بازي هاي آنلاين  قرار دارند و بعد از آن  کاربران تايوان با چهار ساعت ، سنگاپور سه ساعت و 54 دقيقه ، سنگاپور با چهارساعت و سه ساعت 48دقيقه رهاي تايوان ،سنگاپور و کره سه ساعت  و 48دقيقه رتبه هاي بعدي را به خود اختصاص داده اند.
تعداد کل کاربران در سنگاپورتا پايان ژوئن 2007ميلادي چهارميليون و987هزار و 800 نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور111.2درصد اعلام شده است.
در اين کشور سه اپراتور فعال وجود دارد که ساين تل با يک ميليون و 820هزار کاربر رتبه اول را دربين سه اپراتور ديگر به خود اختصاص داده است.
تعداد کل کاربران تلفن همراه در تايلند 48ميليون و780هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه تا سپتامبر 2007ميلادي در اين کشور 77.6درصد بوده است.
در اين کشور هفت اپراتور فعال وجود دارد که مهم ترين آنها اپراتورهاي AIS، DTAC،”ترو موو”و “هاچ” هستند.
تعداد کاربران تلفن همراه در مالزي 21ميليون و 853هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور تا فصل سوم سال 2006ميلادي 81.6درصد اعلام شده است.
در اين کشور هفت اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد.
تعداد کاربران تلفن همراه در تايوان بيش از 22ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور تا جولاي 2006ميلادي 100.2درصد اعلام شده است.
در اين کشور 9 اپراتور ارتباطي فعال وجود دارد.
تعدادکاربران نلفن همراه در کره تا دسامبر 2006ميلادي بيش از 40ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين دوره زماني 82.28 درصد اعلام شده است .
در اين کشور دو اپراتور سرويس هاي خود را در اختيار کاربران قرار مي دهند.
شرکت “مارکت ريسرچ”وابسته به ارتباطات جهاني  Aegis Group plc شزکت تحقيقاتي سينوات را در سال 2006 در آمريکاي شمالي تاسيس کرد.
 “ادريان چدور”مدير عامل کل شعبه هاي سينوييت در سراسر جهان  و “روبرت سکولنيک “مدير عامل اين شرکت در آمريکاي شمالي هستند.
134/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا