سهم “ان تي تي دوکومو” دربازار ژاپن 49.7 اعلام شد
به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،يک مقام آگاه در اين باره گفت: در حال حاضر شرکت KDDIو “سافت بانک ” دو رقيب قدرتمند دوکومو در بازار ژاپن محسوب مي شوند.
وي که نامش ذکر نشد، افزود: اين کاهش سهم از زماني بيشتر شد که ژاپن سرويس شماره هاي قابل انتقال را بدون تغيير در اپراتور مربوطه در اختيار کاربران خود قرارداد.
اين شرکت در ژانويه 2008 ميلادي به دليل تثبيت موقعيت خود و به اين خاطر که نمي توانست در زمينه تلفن همراه با قدرت هاي بزرگ رقابت کند و دچار ضعف بود از بازار گوشي هاي همراه خارج شد.
شرکت “ان تي تي دوکومو” NTT DoCoMo, Inc. درسال 1991 در ژاپن تاسيس شد.
اين شرکت در زمينه ارايه خدمات بي سيم يا وايرلس فعاليت دارد و از محصولات اين شرکت مي توان به خدمات PDC, i-mode, W-CDMA, FOMA, HSDPA, PHS اشاره کرد.
کارکنان اين شرکت NTT DoCoMo, Inc درسال ياد شده 21 هزار و 527 نفر گزارش شده است.
تعداد کل کاربران تلفن همراه در ژاپن تا پايان ژوئن 2007ميلادي بيش از 98ميليون نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور 77.6درصد اعلام شده است .
در اين کشور پنج اپراتور ارتباطي سرويس هاي خود را ارايه مي دهند.
134/14