نگاهي به بازار سيم کارت در هفته اي که گذشت

در اواسط هفته اي که گذشت سيم کارت هاي اعتباري همراه اول نيز به دليل کاهش خريدوفروش با تعديل قيمت 100 تا 150 هزار ريالي در اختيار کاربران قرار گرفت.
يکي از فعالان بازار در گفت و گو با خبرنگار موبنا اعلام کرد، به دليل کاهش تقاضا براي اين نوع سيم کارت ها اکثر فروشندگان مجبور به کاهش قيمت فوق شدند تا از فروش بهتري در بازار برخوردار شوند چرا که اکثر آنها از اواسط اسفند ماه سالي که گذشت تا اواسط هفته، روزهاي بي رونقي را در بازار سيم کارت تهران تجربه کردند.
سيم کارت هاي اعتباري همراه اول که تا اواخر سال 86 با بهاي 600 هزار ريال در اختيار کاربران قرار مي گرفت با مبلغي در حدود 450 هزار ريال فروخته شد. 
سيم کارت کارکرده کد”1″ به بهاي پنج ميليون و 800 هزار ريال به فروش  رسيد.
 سيم کارت صفر کد “2” به بهاي پنج ميليون و 800 هزار  ريال و کارکرده آن به مبلغ چهار ميليون و 150 هزار ريال به فروش مي رود.
سيم کارت  صفر کدهاي  سه،چهار،پنج،شش،هفت و هشت به ترتيب با مبلغ چهار ميليون و 500 هزار ريال، سه ميليون و 600 هزار ريال، سه ميليون و 600هزار ريال،سه ميليون و 500هزار ريال، سه ميليون و 400 هزار ريال و سه ميليون و 100 هزار ريال در  پنج منطقه شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران به فروش رسيد.
همچنين سيم کارت کارکرده کدهاي فوق سه ميليون و 600 هزار ريال، سه ميليون و 100هزار ريال، سه ميليون و 200 هزار ريال، سه ميليون و 100 هزار ريال، سه ميليون ريال و دو ميليون و 650 هزار ريال  به فروش رسيد.
در همين حال ايرانسل  نيز در چهارمين روز از هفته اي که گذشت در جشنواره شگفتي هاي خود قيمت سيم کارت هاي دائمي خود را که تا پيش از اين 75 هزار تومان بود به 150 هزار تومان رساند و در پي آن براي فروش بهتر و جذب مشترک در جشنواره شگفتي ها، بهاي  سيم کارت  اعتباري  را به 10 هزار تومان و پيام رسان خود را به 5 هزار تومان کاهش داد.
اين در حالي است که اکثر فروشندگان سيم کارت در بلاتکليفي  به سر مي برند چرا که چندي پيش شرکت مخابرات از واگذاري سيم کارت هاي 120 هزار توماني خبر داده بود و با افزايش قيمت سيم کارت هاي ثابت ايرانسل به 150 هزار تومان بازار سيم کارت دچار سردرگمي شده است.
سيم کارت صفر تاليا نيز بدون نوسان قيمت با بهاي 450 مانند سابق به فروش رسيد. 
اکثر فروشندگان بي رونقي بازار سيم کارت همراه اول را طي هفته آتي  پيش بيني کردند.
129/13

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا