بيش از يک سوم کاربران آمريکا روزانه از پيامک استفاده مي کنند

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”، اين تحقيق که از ميان يکهزار پاسخ رسيده به مرکز تحقيقاتي “واير فلاي”به دست آمده ،حدود 36درصد از افراد اعلام  کرده اند که استفاده از سرويس هاي پيامک تلفن همراه يکي از کارهاي اصلي روزانه انها به شمار مي آيد و با آن زندگي مي کنند.
حدود 29درصد نيز گفته اند که کمتر از 25پيام کوتاه در ماه ارسال مي کنند و نزديک به 35درصد هم مدعي شده اند که هرگز از اين سرويس پيام رسان سوء استفاده نکرده اند.
در اين تحقيق کاربراني که استفاده زيادي از اين سرويس مي کنند ، اعلام کرده اند که ماهيانه بيش از 100پيام کوتاه ارسال مي کنند.
در اين گزارش همچنين افراد ي را که در اين کشور بين 25تا 100پيام در ماه ارسال مي کنند 37درصد،101تا 250پيام در ماه 23درصد،251تا500پيام در ماه 20درصد و بيش از 500پيام در ماه 20درصد اعلام کرده است.
“اسکات آبلمان” معاون مرکز تحقيقاتي آنلاين واير فلاي در اين باره گفت:استفاده مداوم افراد از پيام کوتاه نه تنها سلامتي انها را با خطر مواجه مي کند و قواي جسماني آنها را تحريک مي کند بلکه باعث وجود اختلالاتي درفعاليت هاي اجتماعي اين افراد نيز مي شود.
وي افزود: از ميان پاسخ هاي رسيده به اين مرکز حدود 65درصد  گفتند  که از اين سرويس تنها براي ارتباط با دوستان ،همسر يا افراد مهم زندگي شان استفاده مي کنند.
 حدود 8 درصد افراد اعلام کردند که از اين  وسيله برا ي کارهاي ضروري و فعاليت هاي اجتماعي خود استفاده مي کنند.
تعداد کاربران خطوط تلفن همراه در آمريکا حدود 243ميليون نفر و ضريب نفوذ ان 81درصد است.
در اين کشور 18اپراتور تلفن همراه فعال وجود دارد.
134/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا