سرويس رايگان جستجوي موبايلي در آمريکا راه اندازي شد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “تلفوني ورلد”، سرويس FreeMobile411™ برخلاف ساير سرويس هاي رايگان 411 علاوه بر برخوداري از 14 ميليون فهرست مشاغل و 140 ميليون ليست ساکنان به کاربران امکان مي دهد که طبق دسته بندي جستجو کرده، نقشه پيدا کنند، مسيرهاي رانندگي را بيابند، مشاغل نزديک را پيدا کرده و در مواقع لزوم دراين فرايند با تلفنچي تماس برقرار سازند.
تحقيق موسسه آمريکايي “آپتوس ريسرچ” که در ژانويه 2008 صورت گرفته است، نشان مي دهد که تعداد چشمگيري از تماس هاي تلفن همراه (بيش از 30 درصد) در رابطه با جستجوهاي محلي  بوده است.
اين سرويس اولين سرويس از اين دست است که کمک تلفن چي را نيز ادغام کرده است و کاربران مي توانند جهت اطمينان از بهترين نتيجه جستجو با تلفن چي نيز صحبت کرده و مشورت بگيرند.
پيش از اين کاربرد Mobile411™ شرکت V-ENABLE فقط با چند اپراتور مانند “آلتل” و “مترو پي سي” قابل دسترسي بود. اکنون با راه اندازي اين سرويس هر کاربري که از گوشي مجهز به اينترنت برخوردار باشد، مي تواند از اين سروسي رايگان استفاده کند.
شرکت V-ENABLE ارايه دهنده برتر سرويس هاي خودکار راهنما است که از طريق تکنولوژي صوت و متن سريعترين و دقيق ترين جستجوي محلي را به کاربران تلفن همراه ارايه مي دهد.
اين شرکت توسط متخصصان نوکيا، موتورولا، پاکت ويديو و کيسکو در سال 2001 در کاليفرنيا تاسيس شد. اپراتورهاي ” Alltel ، Leap Communications ، U.S. Cellular ، و Verizon Wireless.  سرويس هاي اين شرکت را ارايه مي دهند و کاربران مي توانند با استفاده از دستور صوتي و يا متني اطلاعات تماس، نقشه، مسير و غيره را به صورت صوتي و يا ويديويي در عرض چند ثانيه بدست آورند.
113/ 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا