دفاتر خدمات ارتباطي نماينده فروش کارت شارژ انتخاب مي کنند
“علي حميدي” در گفت وگو با خبرنگار “موبنا” اظهار داشت: بر اساس ابلاغ بخشنامه شرکت ارتباطات سيار به تمامي استان ها و ادارات مشترکان، هر يک از دفاتر خدمات ارتباطي با انتخاب پنج نماينده در زمينه توزيع کارت شارژ فعاليت مي کنند.
وي ادامه داد: نمايندگان انتخاب شده از جانب دفاتر خدمات ارتباطي داراي تابلو هايي هستتند که افراد در صورت بروز تخلف از جانب اين مراکز مي توانند با تماس با ر شماره درج شده بر روي، تابلو تخلف صورت گرفته و شکايت خود را اعلام کنند.
حميدي با اشاره به اين که نصب تابلوي فروش کارت شارژ براي تمامي نمايندگان مجاز الزامي است، گفت: بر روي تابلو ها کدعامل فروش،مبلغ مصوب کارت شارژ و سريال کارت شارژ ها و شماره رسيدگي به شکايت درج شده است.
وي با بيان اين که انتخاب نماينگان فروش از جانب دفاتر خدمات ارتباطي آزاد است و آنها موظف هستندبر عملکرد آنها نظارت داشته باشند خاطر نشان کرد: همچنين شرکت ارتباطات سيار مجموعا بر اجراي عملکرد دفاتر و نمايندگان توزيع کننده کارت شارژ همراه اول نظارت خواهد داشت.
اين مقام مسئول افزود: براساس ابلاغ و اعلام اين بخشنامه در روز بيست وپنجم فروردين ماه به تمامي استان ها، اجراي آن در کل کشور لازم الاجراشده است.
117/13