يک ميليارد ابزارمجهز به بلوتوث ارايه مي شود

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولانيوز”،موسسه تحقيقاتي ABIدر گزارشي که در اين زمينه منتشر کرد، آورده است با وجود گذشت يک دهه از ارايه اين فناوري هنوز استفاده از آن در قاره آسيا گسترش چنداني نداشته است.
ABIدر ادامه، به روند رو به رشد اين فناوري اشاره مي کند و معتقد است با ورود اين سرويس به عرصه صنعت تلفن همراه مي توان اميدوار بود که بازار هاي آسيايي نيز در آاينده اي نه چندان دور تحت تاثير آن قرار بگيرند و موتور رشد  در اين منطقه از جهان نيزاستارت بخورد.
در اين گزارش پيش بيني شده از کل تجهيزاتي که تا سال 2013 به بازار هاي جهاني عرضه خواهد شد 982ميليون آن مختص قاره آسيا باشد.
 اين مرکز هزينه بالاي گوشي هاي مجهز به اين سرويس را يکي از دلايل مهم رشد کم اين بخش از فناوري ارتباطي در بازار ها کشورهاي آسيايي عنوان کرد.
ABI اعلام کرد که بلوتوث بيشترين ضريب نفوذ را در ميان سرويس هاي اطلاعاتي تلفنن همراه به خود اختصاص داده است به همين دليل اپراتورهاي ارتباطي تمامي تلاش خود را به کار گرفته اند که تجهيزات و زير بناهاي اين سرويس را هر چه با کيفيت تر  در اختيار کاربران خود قراردهند.
مرکز تحقيقاتي ABI Research در دهه 90در نيويورک آمريکا پايه ريزي شد و روي انقلاب فناوري،سرويس ها وزيربناي تکنولوزي هاي روز واستراتژي بازار کار مي کند. 
134/ 14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا