سرويس چندزبانه راهنماي توريست در آفريقاي جنوبي راه اندازي شد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “ويکند پست”، سرويس Mobiguide  اولين سرويس مجازي راهنماي سفر است که به توريست ها درباره جاذبه هاي توريستي اطلاعات ارايه مي دهد و دانلود اين سرويس ساده بوده و مي تواند به راحتي به تلفن همراه يا دستگاه شخصي پخش رسانه اي منتقل شود.
طراحان اين سرويس “دان سيدمن” کانادايي و “آماندا فورسيثه” اهل آفريقاي جنوبي هستند که سه سال براي توسعه سرويس Mobiguide قبل از راه اندازي آن در  Cape Town  وقت گذاشتند.
 استقبال از اين سرويس از سوي توريست ها و شرکت هاي توريستي فوق العاده بوده است.
اين سرويس به توريست ها زماني که از مکان هاي توريستي بازديد مي کنند، اطلاعاتي درباره آن مکان هم به زبان انگليسي و هم به زبان خود آنها ارايه مي دهد.
هم اکنون اين سرويس به زبان هاي انگليسي ، فرانسوي ، آلماني و مندرين (رايج ترين زبان چيني) عرضه مي شود و بعدها به زبان هاي اسپانيايي، ايتاليايي، پرتغالي، ژاپني، و زبان هاي آفريقايي Xhosa و Zulu نيز ارايه مي شود.
از محتواي اين سرويس مي توان به دو روش استفاده کرد، هم مستقيم از طريق جستجوگر اينترنت تلفن همراه و يا در برنامه کاربردي قابل دانلود که به کاربر امکان مي دهد کليپي را که مي خواهد انتخاب کند.
هزينه اين سرويس را مي توان از طريق کارت اعتباري پرداخت کرد.
اين کليپ ها حاوي تصاوير ديجيتالي همراه با توضيح، جلوه هاي صوتي، و موسيقي ساخت هنرمندان محلي است که تمام جنبه هاي تاريخ و فرهنگ آفريقاي جنوبي را ارايه مي دهد.
113/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا